Eladtam az előző autómat, így most van kb. 4 millió forintom új autót venni. Viszont fogalmam sincs, hogy mit vegyek. Annyit tudok biztosra, hogy új 0 km-s autót nem akarok.
Mit érdemes venni, egy régebbi prémium autót vagy egy 4-5 éves autót? Évente kb. 35-40 ezer km-t megyek, és nem ártana ha négyen kényelmesen el lehetne férni benne.
Ezt te döntsd el, hogy neked mi kell. Ha érdekel, hogy mit gondolnak rólad az emberek és szívesen költöd rá a pénzt vegyél prémiumot, ha az ellenkezője, akkor ne prémiumot vegyél.
2018. jún. 18. 18:13
Hasznos számodra ez a válasz?
2/8 anonim válasza:
Új típusú Vitarát vennék a helyedben
2018. jún. 18. 18:15
Hasznos számodra ez a válasz?
3/8 anonim válasza:
Egy kicsit az jön le a kérdésedből hogy húzza a lóvé a zsebedet és gyors el kéne verni valamire.
Egy kicsit meditálj rajta, hogy mire kell az autó. Ekkora éves futásra én biztos valami fiatal dízelt vennék, minél kevesebb kilométerrel. Ennyiből kijön akár egy 7-es Golf 1.6CR, egy dögunalom, nem is túl fürge, de az 1.6CR jó motor, gázolajpárával elmegy, és azért a 7-es Golf jól felszerelt, kényelmes autó, és van kombi is. Ha külön nem szükséges egy Passat/Mazda 6 méretkategória, én maradnék a Golf méreténél. 4 ember kényelmesen elfér bennük. De még talán egy 3-as Priuson is elgondolkodnék. 4 alatt tud fogyasztani, igaz hogy annyira steril mintha egy váróteremben ülnél az utazás alatt, de a funkcióját jól betölti és jó a geometriája, egész tágas. Vagy esetleg Focus is van fiatal kevesett futott ennyiért. Én ezekben gondolkodnék. Ha kell az erő, lehet nézni őket nagyobb motorral. Golfból is van 2.0CR.
2018. jún. 18. 18:52
Hasznos számodra ez a válasz?
4/8 A kérdező kommentje:
Én is a Passat/Jetta/Golf vonalon indultam el viszont nem nagyon bízok a dízelben. Megéri még dízelt venni? Esetleg valami más alternatíva? Azt kifelejtettem, hogy jó lenne vele azért néha sietni is szóval olyan 150 lóerő a minimum.
2018. jún. 18. 20:25
5/8 anonim válasza:
2.0CR pont 150 ló. Figyelj, ezt a dizel dolgot nagyon felfújták. Robog a környezetvédelmi lobbivonat ezerrel, de hiába, ha sehol egy épkézláb elektromos autó, ami ki tud váltani mondjuk egy ilyen kombi passat méretű autót. A villanyautózás még nagyon sokáig városi bevásárlókocsi szinten fog csak érvényesülni. Nem csak a technológia miatt, de az infrastruktúra miatt is. És ehhez még vedd hozzá, hogy ez Magyarország. Ha jó sokáig akarod használni az autót, nem eladni 4-5 év múlva, akkor szerintem még megérheti a dízel fiatalon, kevés kilométerrel. Elég kiforrott konstrukciók már ezek, és ha nem városban rúgod szét, a részecskeszűrővel se lesz gondod. Ne aggódj, évi 10-20 ezer kilóméteres futásra nem ezt mondanám. De évente 35-40 ezer km, oda még simán jó lehet.
2018. jún. 18. 20:48
Hasznos számodra ez a válasz?
6/8 A kérdező kommentje:
Köszönöm. A francia, japán, olasz illetve a bmw, merci dízel motorjai milyenek? Vagy ilyen fiatalon mindegy?
2018. jún. 18. 21:13
7/8 anonim válasza:
A franciák HDI motorjai nem rosszak. Mercit elengedném, drága fenntartani. BMW új motorjai nagyon csapnivaló minőségűek, kigyulladnak, elszakadnak a láncaik, stb... A japán dízeleket nem ismerem, japán autóból benzinest vennék, ahhoz értenek. Az újabb olasz dízeleket se ismerem, de a JTD-k nem voltak rosszak a sztereotípiákkal ellentétben.
2018. jún. 18. 22:54
Hasznos számodra ez a válasz?
8/8 anonim válasza:
Én 2.0 CRTDI motoros Jettát/Passatot/Octaviát/Superbet néznék a helyedben.
4 millás vételár mellett bőven találhatsz kereskedői garanciával rendelkező példányt (1év/30ekm garancia főalkatrészre vagy korlátlanra, utóbbi feláras).
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!