P0420 hiba kódra valaki talállt már megoldást? Katalizátor 2 lambdaszonda cserélve,300-400 km- enként bedobja hibának
ne itt kérdezd, hiába akarsz spórolni. a típusnak megfelelő szervizben kiolvassák..
jah..hát ötezerbe fáj?..viszont pontos a diagnózis, nyomtatva megkapod, és a javítási tippeket is.
Üdv! Nekem ugyan ez volt a gondom egy mazda 6al.(2005 benzin, 2.3Liter) Rájöttem hogy a második szonda ami a katalizátorban van, az egy monitor szonda, és az küld jelet az ECU-nak hogy ugye gond van, és innen a P0420 hibakód.
Lehúztam a 2.szondát utána töröltem a kódot. Innentől a kocsi erősebb lett, és újra jött elő hibakód, de nem a p0420 hanem P0037, meg egy p0140. (Ezek azért jöttek elő mert a szonda le volt húzva.)
Elgondolkodtam hogy ha a szonda rajta lenne az ECU-n akkor ugye nem lenne a P0037 és a P0140, és ha nem lenne benne a kipufogó rendszerben a szonda akkor elvileg a P0420 sem jöhetne elő, hiszen nem kapna kipuf.gázt, és így nem tudna küldeni "hülyeséget" az ECU-nak. (Megjegyzem a 4gáz mérésen a határértéken belül volt az autó.)
Vettem egy olyan távtartót ami egy egyszerű esztergált cucc. Szonda kiszed, helyére a távtartó, abba bele a szonda, és voálá, nincs hibakód, és a kocsi is jól megy.
Beírod a google-ba: "EXTENDER SIMULATOR SPACER" és meglátod ezt a kis fém cuccot.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!