Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Ford Focus 1.6 EcoBoost 2013...

Ford Focus 1.6 EcoBoost 2013 vélemények?

Figyelt kérdés
Naponta kb. 50 km-t használnám (25 oda-vissza).

2018. jún. 6. 21:14
 1/8 anonim ***** válasza:
Egy nagyon kevés kilométerest (ami valós) meg mernék venni, de az EcoBoost motorokat se tartósnak tervezték. Az 1.6 esetében nem tudom, de a 3 hengeres 1 literes, ami a Fiestát hajtja év motorja dijat nyert úgy hogy 250 ezer kilométerre tervezték... És nem generálozásról beszélünk 250-nél, hanem vághatod kukába az egész motort.
2018. jún. 7. 08:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim ***** válasza:
Erről mindig megy a vita.Állítólag a mérnök azt mondta hogy megfelelő karbantartás mellett ennyit minden Ford motornak ki kell bírnia.De ez nem jelenti azt hogy ekkor meg is adja magát.Amúgy Én is úgy hallottam ha bedöglik nem érdemes javíttatni...A benzines turbó meg egyébként is nagyon kényes,nagyon nem mindegy hogyan van használva.
2018. jún. 7. 09:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 anonim ***** válasza:
65%
Ehhez annyit tennék hozzá, hogy a benzines turbó épp annyira kényes mint a turbódizel. Mindenki meg van ijjedve a turbótól, a dizeleken meg kb 30 éve van. A gond ott kezdődik, hogy a kis benzineseket városi használatra szánták, mindegy hogy turbóval vagy a nélkül. A turbónak viszont pont nem tesz jót a városi használat. (a dizeleket pont nem városi használatra vették, valszeg ott ezért nem jajgat senki a turbó miatt) Mi marad városba? Kicsi szivobenzin, hogy ne egyen sokat. Viszont kinek elég ma 50-80 lóerő? Főleg ebben az agyrohasztó SUV buzériában ami az utóbbi években zajlik... Azokat a nagy bódékat nem mozgatja már meg egy 1.2-es szivo 5-6 literes fogyasztással. Nyilván közrejátszik a környezetvédelmi lobbi is, hogy muszáj kis köbcentiből sok pacit kipréselni, de kérem, csodát ne várjunk. A fizikát az unió se fogja átb*szni :)
2018. jún. 7. 09:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 anonim ***** válasza:
Így van épp annyira kényes.A szívóhoz képest nem a dízelhez hasonlítva. [link]
2018. jún. 7. 10:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 anonim ***** válasza:
Amúgy meg semelyik kocsinak nem tesz jót a városi használat és itt már nem csak a motorra gondolok.Ha valakinek elég a 100km/h utazósebesség az veheti a kis köbcentist is nyilván a kisebbek kényelmetlenebbek.De igaz mindenki a lóerőt hajszolja.Haver tegnap ment bele országúton(kis szakaszon 70es tábla volt)94-el a trafiba.Most várja a 30ezres csekket...Nagy lóerő autópályára jó persze előzéskor sem árt ha van tartalék.
2018. jún. 7. 10:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 anonim ***** válasza:
33%

Érdekes Autónavigátor cikk, de nyilván a Ford garanciális és minőségbiztosítási menedzsere nem fog mást mondani. De elég itt az eddigi tapasztalatokból és a józan paraszt logikából itélkezni. Adott egy motor, aminek a literteljesitmény 100 vagy a felett van, feltöltött, és mindemellett ne bocsásson ki sok károsanyagot és kb termelje a benzint. 97kg az 1.0 ecoboost, és erre büszkék? Komolyan? Milyen cérnavékony hajtórudak és poháralátét vastagságú dugattyúk lehetnek benne? Láttunk már erre példát a hibrid feltöltéses 1.4 TSI esetében, ahol totál alulméretezett a motorbelső a terheléshez képest... de az is beéri 5 literrel a 160LE ellenére... Sőt továbbmegyek, Toyota GT86, subaru 4 hengeres boxere, szivócsőbefecskendezéses klasszikus motor, 200LE, mégis 70 ezernél már valaki panaszkodott hajtórúd törésre? Átlagfogyasztása annak is 6 liter, pedig nem direktbefecskendezéses. És az egy japán szent grál, a guminak se lenne szabad kopnia :)


De én azt mondom ezekkel semmi gond nem lenne, ha gazdaságilag a friccek szintjén állnánk, 4 év lizing, majd jöhet az új modell. A friccek sose fogják látni hogy ugrik át a vezérlés a hibás láncfeszitő görgő miatt a 2.0TSI-ben, meg milyen égéskimaradásokat okoz a koksz, stb...


Ezért mondtam, újonnan, vagy 50e km alatt meg mernék venni egy EcoBoost-ot is, 140-150 ezerig csak nem lesz baja, aztán el is adnám.


A lóerőre meg nem azért van szükség hogy rekordokat döntsünk a véda alatt, hanem mert egyszerűen ebbe az irányba fejlődik az autóipar, minden kategória növekszik. Az új Polo nagyobb mint a 4-es Golf volt, gyakorlatilag azt lehet mondani hogy egy kategóriát nőttek az autók. Nem maradhatnak el a motorok sem. Csak az új Polot nem tudod megvenni már egy 1.6 szivóval, csak 1.0 TSI-vel... na itt a gond.

2018. jún. 7. 12:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 anonim ***** válasza:
Igen alig lehet normális szívóval venni.És Én sem vennék használt turbó benzinest az tuti.Bár nem tudom ebbe a 2013-asba amire a kérdés utal mennyi km lehet de gondolom 100ezer környékén biztos van,Én nem vennék ilyet.
2018. jún. 7. 14:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 A kérdező kommentje:
71ezer kilométer van rajta.
2018. jún. 7. 22:09

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!