Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Mi lehet a baj a klímával?

Mi lehet a baj a klímával?

Figyelt kérdés
Skoda fabia 2007 1.4 16v. Menet közben klíma nélkül semmi baj, de mihelyst bekapcsolom a klímát, és mondjuk kanyarodásnál leesik a fordulat és visszaváltok, a motor leáll. Előre is köszi a segítséget.

2018. jún. 4. 09:01
1 2
 1/16 anonim ***** válasza:
A klímával valószínüleg semmi de a motor alapjáratát kellene ellenőriztetni. A klíma kompresszora amikor beindul csökkenti a fordulatszámot a terhelés miatt. A lámpánál nem áll le a motor akkor kicsit több gázt kell adni induláskor. Velem is előfordult néha, hogy lefulladt mert nem adtam elég gázt.
2018. jún. 4. 09:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/16 veterán vas ***** válasza:
100%

Nem biztos, hogy a klímánál keresendő a bibi.

Ha utólag szerelték az autóba, az az egyszerű magyarázat, hogy nincs összeköttetése az ECU-val.

Gyári klímánál már szöszölősebb a hibakeresés.....

Kanyarodásnál azért jelentkezhet intenzívebben a hiba, mert olyankor még a kormányszervó is belép a fogyasztók közé, és a rendszer nem bírja a terhelést.

Sufni-körülmények között nagyon nehéz lenne feltárni. Marad a szakszervíz......

2018. jún. 4. 09:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/16 anonim ***** válasza:
28%
Az előző válaszolókhoz csatlakozom én is. Valószínű hogy állítani kell az autón, mert a klímának semmi baja, hanem a gond az hogy túl sok fogyasztó megy egyszerre, kanyarnál ugye a kormány szervó motorja is eszi az energiát és gyanítom hogy a generátornál van a probléma forrása bár nem biztos, de ha leáll a motor akkor az annak a jele hogy abba a pillanatba amikor egyszerre megy a mindenség túlságosan leesik a feszültség és ugye a befecskendezők sem kapnak elég áramot emiatt a motor sem kap anyagot és leáll. A probléma tippem szerint inkább itt van, lehet a generátoron kell csak picit állítani hogy többet termeljen egy leheletnyivel, de lehetséges hogy teljesen más hiba van a háttérben. Az is könnyen lehet hogy a generátorod kezdi a végét járni és már nem bír el ennyi mindent. Az is lehet hogy utólag van beletákolva a klíma és kitudja mit, meg hogyan mókoltak össze.
2018. jún. 4. 10:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/16 A kérdező kommentje:
Tavaly még semmi baj nem volt vele, idén 1. Bekapcsolás után már jelentkezett. Biztos zsebbenyúlós lesz. :(
2018. jún. 4. 10:17
 5/16 crudy ***** válasza:
Veteran nem arra celzott h az elektromos halozat nem birja hanem h a motor teljesitmenye nem birja. A szervo, a klimakompresszor is a fotengelyrol veszi le nyomatekot es elindulasnal a leheto legrosszabb munkapontban van a motor es szimplan megfogja a sok terheles. A generatoron meg nem magyon lehet allitgatni. Az annyit tolt amennyit tolt. Esetleg ha haldoklik akkor kevesebbet, az baj lehet de nem ebben az esetben. Azutolagos klima lehet problema, ha nem az es eddig semmi baj nem volt vele akkor en is alapjarat kornyeken kezdenek nezelodni. Ha az jo akkor befecskendezes lenne a kovetkezo, lehet nem csak alacsony fordulaton hanem mindenhol erotlen a motor de ezeket menet kozben ki lehet tapasztalni.
2018. jún. 4. 10:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/16 anonim ***** válasza:
Üresjáratban mi történik a fordulatszámmal, ha ráengeded a klímát?
2018. jún. 4. 11:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/16 anonim ***** válasza:

fojtószelep, alapjárati motor és társai


nekem ugyan ez volt, mint ebben az esetben


[link]

2018. jún. 4. 12:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/16 anonim ***** válasza:
48%

Akkor arra vigyázz hogy kanyarodáskor ne essen le a fordulat.

Tehát a kanyar előtt vissza váltasz és vagy 2000- fordulattal kell a kanyarba be menni, úgy hogy közben is adsz kis gázt neki.

2018. jún. 4. 13:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/16 veterán vas ***** válasza:

Vagyis, #8 válaszoló szerint az autó esetleges elektronikus hibái, különféle vezetéstechnikai manőverekkel orvosolhatóak.

EZ JÓ! ;)

2018. jún. 4. 15:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/16 Beviz Elek ***** válasza:

Alapjárati probléma.


Az enyémben van 2 elektromos szelep ami az extra terhelések bekapcsolásánál több levegőt juttat be és megemeli a fordulatot/ellensúlyozza a csökkenést. 2 legnagyobb extra terhelés a klíma és a szervó, de szerepet játszik a világítás, az ülésfűtés is. A többi annyira kicsi, hogy nem érdemes foglalkozni velük.


Nem tudom hogy melyik típusnál hogy van ez megoldva, de a problémát ekörül kell keresni.

2018. jún. 4. 15:51
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!