Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » A Honda CBR600 F4 mennyire...

A Honda CBR600 F4 mennyire kezes gép?

Figyelt kérdés
Június 13-án lesz a forgalmi vizsgám motorra. Utána szeretnék motort venni, és nagyon megtetszett ez. Most egy Suzuki SV650S-el tanulok, azzal csináltam meg a rutint is, és a forgalomba is azzal megyek. Az is sportmotor, de azért a Honda jó 30 pacival több, és ez is tudja szedni a lábait rendesen. Nagy vállalás lenne elsőre egy CBR600?

2018. máj. 31. 16:24
 1/4 anonim ***** válasza:
Kérdés neked mi jön be jobban. Az SV650 9000ig megy, a honda 8000től megy.
2018. máj. 31. 16:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim ***** válasza:

A honda CBR 600 F4 a valaha épült motorok egyik legjobbika ( Vakam. Ezt nemcsak én mondom - hanem sok más motoros is.

Nem sportmotor, de nagyon lendületesen lehet vele motorozni. Ha egy jól karbantartott példány sikerül beszerezni akkor nem kérdéses, hogy a kettő általad felsorolt motor közül a honda nyerő.

2018. máj. 31. 17:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 anonim ***** válasza:
Nem könnyű összehasonlítani, mert eléggé különböző motorok, az Suzuki V2, a Honda sor4. Én azt gondolom egy SV650 bőven elég kezdő motornak, bár ha sor4 felé szeretnél menni, akkor első motornak is inkább olyat válassz, mondjuk Banditot. F4 szerintem erős kezdés, persze ha nem sajnálsz pénzt és időt fordítani, hogy vezetéstechnikából fejleszd magad, akkor mehet. Ha nem fejleszted magad intenzíven, akkor fel kell készülj arra, hogy 110lóerő már büntet ha valamit elbénázol. Márpedig kezdőként biztos lesz, hogy kicsit nagyobb gázt húzol, rádobod a kuplungot, visszaváltásnál leblokkolod a kereket stb. Most ez egy 60-80lóerő körüli motornál nem valószínű, hogy rosszul végződik, de a 110ló már könnyen ledob magáról. Nem kell nagy dolgokra gondolni, ilyen kis hülyeségekből megvan a baj. Ja és nem árt olyan első motort venni, amit nem sajnálsz annyira, ha esetleg tényleg eldobod. Aztán második-harmadik motornak jöhet az F4. Ja és van egy olyan gyanúm, hogy rosszul ítéled meg egy kicsit az erőviszonyokat. Ha mentek forgalomba és már a vége felé vagytok, tehát több órán túl vagy, akkor kérd meg az oktatód, hogy harmadikig hagy húzasd ki teli gázzal az SV-t. Garantálom neked, hogy kicsit átértékeled majd azt a 110lóerőt is és rájössz, hogy nem biztos kell annyi egyelőre :)
2018. máj. 31. 17:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 anonim ***** válasza:

Ezek a motorok a negyedannyi lóerővel rendelkeznek, mint egy 160-200 lóerős gép, ergo egy friss jogsis hülyeségeit jobban tolerálja, mint a nyomatékosabbak.

A környezetemben aki már eljutott arra a pontra hogy motorra üljön, és sikeresen le is vizsgázott, lett bennük annyi alázat hogy nem kaptak vérszemet az első szezon alatt, aminek csúnya vége lett volna.

Ezek többnyire kezdő és haladó motorok, szóval vállalható, van aki ettől erősebbet választ és mégsem csukja össze vele magát, csak oda kell figyelni.

2018. jún. 1. 07:45
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!