Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » 1998-as suzuki swift miért...

1998-as suzuki swift miért van az hogyha világítással járkálok néha nagyon nehezen teker az önindító?

Figyelt kérdés
de ha pl nem kapcsolok lámpát utána jó (generátor,önindító új) akksi elvileg kimérték és az is jó

2018. máj. 26. 21:29
1 2
 1/11 anonim ***** válasza:

Ha az aksi kapocs feszültsége sokszor és sokáig tartósan 12,5 volt alá megy egy álló motornál, akkor hamar kinyírod az aksit,de az is lehetséges,hogy ez a beteg.

Járó motornál 14-14,4 volt lehet,csak gyújtással,minden más kikapcsolva.

Ha azon a terhelésen megméred fordulaton,amiken használod,akkor nem mehet a feszültség 13 volt alá,mert valahol itt a határ.Ha eléri a 12,7 voltot,akkor pont kiegyenlítődik a töltés a fogyasztók és a generátor közt.A jó ,pihent aksi 12,7 volt feszültséget mutat álló motornál.Ha már ez alá megy fesz terhelésnél,akkor már az aksi is beszáll a fogyasztók ellátásába,de már merül,mert a generátor teljesítménye kevés még ehez is,hogy szinten tartsa.Ha ez tartósan jelentkezik,akkor az aksi teljesen le s merülhet,hogy nem fog indítani.

A rossz,zárlatos aksi meg még el is von, még többet a generátortól.

Az elején ,amit írtam,azzal kellene kezdeni sorban.Sok mindent és so módon ki kell mérni,hogy megtaláld a hiba forrását.

2018. máj. 27. 00:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/11 anonim ***** válasza:
Vagy a töltés vagy az akksi rossz.
2018. máj. 27. 06:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/11 anonim ***** válasza:
Egyik se, nem indítunk lámpával.
2018. máj. 27. 08:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/11 A kérdező kommentje:
utolsó! ki indít lámpával?
2018. máj. 27. 11:58
 5/11 A kérdező kommentje:
járómotornál a fesz 14,6
2018. máj. 27. 11:59
 6/11 anonim ***** válasza:

Meg van a megoldás.A túltöltött aksid kezd kukás lenni.

Mert 14,5 volt egyenáramú töltésnél át megy az elektrolit hidrogén-szulfidba H2S.Ez az elektrolitnál hidrogén,oxigén és kén.Ez főleg,hogy a rossz aksi nagyobb töltő feszültséget vesz fel,de és még így is sokat mértek.Megfőzted az aksit.

Itt a túltöltés is fennáll.Ezzel kezdődött és ez kinyírta az aksit.

A töltést megjavítani és utána csak az aksi csere.

2018. máj. 27. 12:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/11 anonim ***** válasza:

Az a 14,6 egy gagyi multiméter is lehet.

Inkább a Suzukis vezetési stílus a hunyó: kis gázzal indulni, 1500-nál felkapcsolni, "mert nem kopjon a motor..." ezzel a motort, akksit is lehet szép lassan ölni.

A generátor a névleges áramát kb. 3000-től kezdi leadni.

Szóval felkapcsolni szigorúan csak 2500 felett, és városban nem tenni ötödikbe, mert nem lesz elég a töltés, ha még a szellőzés is megy mellette.

2018. máj. 27. 15:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/11 anonim ***** válasza:

"utolsó! ki indít lámpával?"


Az önindító elektromos motor, a benzin motor beindítását segíti. Itt véget is ér a feladata.

Te írtad, hogy felkapcsolt lámpával nehezen teker.

Igazából én nem értem, hogy mi a problémád, a kurbli helyett van az önindító. Ezen kívül csak a BMW I8-ban és egy két újabb japán autóban van feladata.

2018. máj. 27. 17:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/11 A kérdező kommentje:
kedves utolsó csak te állítod hogy lámpával indítok! felkapcsolt lámpával járkálok az úton, tehát miután elindultam felkapcsolom mielőtt leállítom a kocsit lekapcsolom
2018. máj. 30. 12:00
 10/11 anonim ***** válasza:
Akkor kicsit érthetőbben is kifejezhetnéd magad, én is erre gondoltam.
2018. máj. 31. 15:34
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!