A Forma 1-ben elindítanák a versenyt 1 vagy 2 versenyzővel is?
Tegyük fel, hogy az előző futamon mindenki olyan szabálytalanságot követett el, ami a következő futamról kitiltással jár vagy éppen verseny előtt olyan műszaki problémával rendelkezik, ami miatt nem tud rajthoz állni és csak 1 vagy 2 versenyző tud rajthoz állni :) 2 versenyző tudja egymást előzgetni, így szerintem végig futna a verseny. De 1 versenyzőnél elég csak az első kört teljesítenie és meg is van az arany. Na jó motor meghibásodás esetén még a 2. helyért egy körre még az elfüstölt motort is össze lehet rakni :D Extrém eset: Mi van, ha 0 induló van?
Indianapolisban tizenvalahány éve 6 versenyzővel elindították a futamot :)
#9
Kevered a piros zászlóval. Amiket írsz, csak arra vonatkozik, hogyha leintik a versenyt. 2 kör után 50% pontszám jár, a táv 75%-a után 100%. Ez most a belga nagydíj nyomán került elő.
Ha elindítják a versenyt, nem állhat csak random félre, mert az ugyanúgy DNF, mint máskor.
Köszi a válaszokat, zöldeltem mindenkit. Ha logikusan gondolkodunk, 1 versenyzővel is el kell indítani a futamot, mivel x százalékot teljesíteni kell a pont megszerezéshez, ha lefújták, akkor reklamálhatna az az egy versenyző hogy nem megfelelő indokkal vonták meg a 26 pont megszerezésének a lehetőségét. Ha pontot adnák meg verseny nélkül, akkor meg 300 kilométerrel kevesebb lesz a motorban, ami a következő versenyen nagy előny lesz, ekkor a többiek reklamálnak. Az tény, hogy ilyen esetben kb 1:50-2:00 perces köridővel mennének végig a pályán extrém motor kímélő üzemmódban, mivel elég 2 óra alatt 90%-ot (270 km-t) teljesíteni. Ha 90% megvan, nem muszáj a célvonalat is átlépni, elég egy kicsit megkoccolni a gumifalat véletlennek álcázva és így kiállni (motorspórolás miatt) abban az esetben, ha 90% elérésénél sok idő maradt a 2 órás időlimitig, így is megvannak a pontok szerintem, a 2004-es Monacói nagydíjon is jóváírták a 10. helyet, pedig váltóhiba miatt feladta a versenyt a versenyző (legalábbis nem kiesett ként írja a wiki), pontot nem kapott érte mondjuk, de az azért van, mert akkor 8. helyig volt a pontozás.
"Kevered a piros zászlóval."
Szerintem, ha az egyetlen versenyző kiáll, akkor meg kell várni, amig az időhatár lejár és akkor van vége a versenynek.
Szerintem kötelező 1 autót is elindítani.
Gondolj bele,mindenki elkövetett valamit,vagy műszaki hibája van,csak te vagy a rajtrácson,mert mindent jól csináltál.És akkor azt mondják,köszönjük,nincs verseny....
Az a csapat olyan pert akasztana az FIA nyakaba,hogy csak na.És tuti meg is nyernék.
Valamint annak az egy autónak is lehet a futam közbe műszaki hibája,durrdefektje,akármi,ami miatt fel kell adnia a versenyt.
#15: Ha kiállás kicsúszás miatt van, akkor 0 autóra safety car lenne beküldve, ami a cél egyenes végén áll a takarítás végéig, visszarendelésnél megy 1 kört egyedül a safety car vagy csak a nem létező 1. helyezett előtt indulhat el -> idő lejárásnál a megkezdett kört be kell fejezni, amit a safety car megkezdett, így végtelen hosszú versenyre számíthatunk (kénytelenek leszünk piros zászlózni) 🤣 Ez esetben a safety car pilótája is felállhatna a dobogó 1. helyére 🤣 25 pont járhatna neki is (ha teljes szezonban ismételné a történelem önmagát, akkor a safety car pilótája lenne a világbajnok)
Jó összeesküvés elméletet gyartottam 🤣 Semmi sem lehetetlen, régen senki sem gondolta, hogy lesz olyan, hogy csak 6-an indulnak, vagy mindenki a boxból rajtol, de Hamilton egyedül kiáll a rajtrácsra, de mégis megtörtént 😊 Olyan is volt régen, hogy Michael Schumacher a boxutca áthajtásos büntetést az utolsó körben hajtotta végre, ami nem szokványos az biztos.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!