Mivel orvosolható ez? Engine coolant temperature too high
Amikor gyújtásra raktad és beindítottad, akkor még a hideg tartományban feküdt a mutató.
A Peugeot-kat szidják az elektronika miatt, nem csodálkoznék ha a kábellel/csatlakozóval lenne a baj.
Kéne hozzá egy Haynes manual és megnézni hogy mi-mire van kötve. Nekem pl a Nissanban 1 gomba adja az ecu-nak a jelet, egy másik gomba pedig a mutatónak. Neked véletlenül nincs kettő? Esetleg még azt tudnám elképzelni hogy kicserélted az ecura menőt, de a műszerfalra menővel van a baj és az információs kijelződ és a mutatód is onnan kapja a jelet.
A motorhiba jel az antipollution faulttal jelentkezett vagy a vízhőmérséklettel? Tippem szerint az antipollutionnel. Szerintem ha az ecu ilyen magas jelet kapna, akkor piros motorhiba lenne, nem narancs.
Telefonról játszottam le halkan, de a motor hogy jár? Ha a kijelzős érzékelőmet húzom le, akkor minden megy rendesen tovább, csak lefekszik a mutató, ha az ecura menőt akkor kidobja a motorhibát és vészüzemmódba kapcsol (beteges motorhang, folyamatosan teker a venti)
Na jó, csinálj egy olyat, hogy leírsz minden ismert információt egy hozzászólásban, összeszedetten, lépésről-lépésre.
Tehát kezd onnan, hogy milyen hőmérsékletű a motor mikor gyújtásra rakod (van-e különbség a hideg-meleg között), indítás után mikor és hogy megy fel a mutató, mikor kapcsol a venti, hogy megy le a mutató, hibajelzések, stb stb stb.
Van egy szegényes leírás, egy videó ami nem is a tiéd, majd félszavakkal válaszolsz a kérdésekre, de már azt sem tudni hogy mi hogy történik és van-e kocsid egyáltalán. Nem fog bizseregni a zacsim a megoldással, a tünetekből tudunk egy logikus hibalehetőséget mondani.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!