Biztosítási problémák. Van-e megoldás?
nem kell ezt beszopni. A motort nem használták, sufniban állt..főleg, hogy nem volt érvényes műszakija.
Tehát úgy kell megkötni, hogy most vette, vagy most készült el a komplett felújítás. A lényeg, hogy legyen egy adás-vételi papírja akár külön, akár egyben a mociról.
a biztosító nem hatóság, nem kell füllenteni. Csak életszerűen.
Amúgy interneten kösse, mert ott van ideje átgondolni, hová is teszi a pipát.
Egy a lényeg: bizonyíthatóan ne legyen lopott! Ha nincs rendszáma, először az kell. Kérdezze meg, mi kell a vizsgához.
Ez nem egészen így működik ahogy előttem írták!
Ha nem volt kivonva a forgalomból, azaz rendszám, forgalmi nem volt bizonyíthatóan leadva az okmányirodában, akkor a jármű biztosítás köteles. Még akkor is ha ki se hoztad a sufniból.
Ha önkényesen nem fizetted a kötelező díját, akkor díjnemfizetés miatt szűnt meg a szerződés. A biztosítás nélküli időszakra (amennyiben nem volt kivonatva a forgalomból), elég komoly fedezetlenségi díjat kell fizetni. Gondolom ebből jött össze a 150.000Ft.
Ez nyilván van tartva. Nincs olyan, hogy majd kötök máshol, ez meg majd szépen elfelejtődik!
A díjnemfizetés miatti megszűnés hatásos ellenszere az üzembentartóváltás. Az új üzembentartó az üzembentartás kezdetétől fizet biztit, a saját adottságai alapján.
Nagyon sokkal kevesebből kijön, mint 150eFt
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!