Kínai 110ccm quad. Nincs alapjárat. Mit tegyek?
Van egy 3 sebességes+hátramenetes 110ccm kínai quadom.
Nem is tudom mikor jelentkezett az a probléma, hogy alapjárata eltűnt. Járni jár de fokozatosan lassul majd megint jár majd végül nagy "kattanással" leáll. Mikor ez a kattanás van látom mintha füst jönne az önindító felől.
Viszont kitakarítottam a karbit. Ez után is jelentkezik a probléma. Tegnap leszedtem a kipufogót mert festem újra az egészet és kíváncsiságból belenéztem a motorba. Eszméletlen mennyiségű koromra leltem. Erről egy képet be is szúrok ide:
Ez mitől lehet ? Kipufogó is eléggé kormos.
Ez okozhatja az alapjárati gondokat? (nyilván nem arra gondolok,hogy a képen látható helyen kormos és a miatt hanem a motorban a szelepekre netán rárakódott )
Ismerősöm azt mondta, hogy a korom miatt is lehet de ő nem ért annyira hozzá.
Köszönöm előre is a segítséget. :)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Itt még a szelepek sem biztos,hogy rendesen visszazárnak már a korom miatt
Ez az olajat is sűrűn kívánja után tölteni.
Szerintem a hengerfej tisztítása és egy motorkopás ellenőrzés ráférne.
Ezeknél nem nagy meló.
Olajat mindig ellenőrzöm de látszólag nem is eszi. :/ Köszönöm.
Azt mondták gyűrűt kellett volna rég cserélnem meg szelepeket megnézetnem mert " üzemórás" .
Létezik?
Megnéztem most az olajszintet.
Tapasztaltam:
- olajból megfelelő mennyiség van. Min max között de inkább a max fele hajlik.
Ugye kitekertem a nívót majd papírzsepivel letöröltem és megszagoltam a zsepin lévő olajat. Kissé benzin szaga is volt. :/
Ez mit jelent? Azt gondolom hogy valami itt nincs rendben. Valami tömítés okozhatná a kormosodást és az olajnak a benzinszagot? Viszont az olajszint nem nő.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Igen ,üzemórás.
Az olajat esz,csak a dugó mellet annyi üzemanyag juthat már le az olajba,hogy ezzel is emeli az olajszintet,de jelentősen növeli a motor kopást.
Én két ujjam közt szétdörzsölve,megszagolva mennyire égett és üzemanyag szaga van szoktam ellenőrizni az olaj minőségét.
Akkor már más is mondta,hogy jó volna ezt a motort kicsit tatarozni.Hát illene.
Köszönöm segítségét. Írtam egy motorszerelőnek és ő ezt gondolja:A kipufogó nyílásban lévő korom nagyon nem egészséges, szerintem valami a szelepekkel lehet.
Valószínű hogy a kuplungja sem tökéletes már, azért kapcsol nehezen.
Gyertya hőérték szerint 7-es kell bele.
Szerintem meg kellene mutatni ezt a blokkot egy hozzáértő szerelőnek, mert így látatlanban
egy pár tízezrest rá kellene költeni hogy minden jól működjön.
Mindenféleképpen elviszem egy motorszerelőhöz, és közlöm vele a tényeket.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!