Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » VW-be tényleg rossz az adalék?...

VW-be tényleg rossz az adalék? A szerviz szerint.

Figyelt kérdés
Több VW szervizben hallottam már, hogy a CRDI motorok nem szeretik a tisztító adalékokat (injektortisztítóra kérdeztem konkrétan). Ez igaz lehet?

2018. máj. 2. 22:23
 1/7 anonim ***** válasza:
Rendes üzemanyag és nem kell adalék. Egyébként ugyan annyira szereti mint az összes többi CR motor.
2018. máj. 2. 22:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 A kérdező kommentje:
Csak prémium dízelt tankoltam bele, mégis tönkrement az egyik injektor 190 ezernél. Ezért kérdeztem meg a szaolban a szervizest, hogy injektortisztító adalékot használhattam volna? Azt mondta, hogy nem szabad.
2018. máj. 2. 22:34
 3/7 anonim ***** válasza:
Minden utólagos adalék kockázatot jelent. A kúton tankolt üzemanyag is adalékolt, aminek nem ismered az összetételét. Nem tudható, hogy egy utólagos adalékkal milyen kölcsönhatás lép fel, és nem rontja-e esetleg a minőségét. Az adalékoknál sem úgy van, hogy a több jobb. Laboratóriumban ki van kísérletezve az összetétel, hogy optimális minőséget kapj a kúton. Egyik gyártó sem ajánl semmilyen adalékot sem üzemanyagba sem olajba. Valószínűleg jobban tudják, mint a felhasználó, hogy mi való a motorba és mi nem.
2018. máj. 3. 06:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 anonim ***** válasza:
190e-nél megfeküdt az egyik? semmi köze az adaléknak ehhez a hibához. Az annyit bírt. A szervizes nem mondhatja, hogy lövése sincs az okról. 190 sok ám...
2018. máj. 3. 07:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 anonim ***** válasza:
Alapból hülyeség az összes adalék, főleg ha jó minőségű üzemanyagot tankolsz. Az sajnálatos, hogy behalt az egyik injektor, de na, előfordul, lehet egyéb oka is hogy tönkrement: hidegen nyomtad neki, rövid utak, sokat jártál kevés üzemanyaggal a tankban, vagy egyszerűen ez csak ennyit bírt.
2018. máj. 3. 10:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 anonim ***** válasza:
Tehát kibirt annyit mint a várható élettartam. Akkor hol a gond ?
2018. máj. 3. 13:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 A kérdező kommentje:
6-os: 190 ezer km-nél már az élettartama vége felé jár az injektor? Másik ugyanilyen autóban 300 ezer km fölött van, még hozzá sem kellett nyúlni, ugyanolyan körülmények között használjuk mindkét autót.
2018. máj. 3. 21:05

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!