Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Befecskendező elektromos hiba...

Befecskendező elektromos hiba - mi ez?

Figyelt kérdés

Múlt héten volt szokásos szervizen a kocsim szalonban, ezen a héten megállt a pályán. Beindul, de max. 30-cal megy, ha tovább nyomom, nem hogy gyorsabban menne, inkább elveszi a gázt.


CR TDI dízelről van szó. A tréleres fickó rádugta a műszerre, ami azt írta, hogy Befecskendező elektromos hiba. Ez mi lehet? Drága mulatság? Ezt a hibát látniuk kellett volna a szervizben? (A szervizben szóltam, hogy hallok zörejt az alapjáratnál.)



2018. máj. 1. 21:15
 1/5 A kérdező kommentje:
Pontosabban a hiba: "1. befecskendező elektromos hiba". Ez mi?
2018. máj. 1. 21:20
 2/5 anonim ***** válasza:
vagy beszart az egyes henger injektora, vagy a kábelezéssel, csatlakozóval lesz baj.
2018. máj. 1. 21:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 anonim ***** válasza:

"Beindul, de max. 30-cal megy"

Ez teljesen normális és szándékos működési mód, ha a kocsi vezérlése úgy itéli meg, hogy nagyobb teljesítmény már káros lenne a kocsi számára. Így viszont lehetősége marad a vezetőnek arra, hogy a szervízig saját lábán guruljon el az autó. Ez az un. Limp-home vagy Limp-in funkció.


A hibakód pontosabb boncolgatásához szükséges a kód pontos ismerete, ennélkül a "Befecskendező elektromos hiba" nem sokat jelent, a hiba lehet ok és okozat is, így a mulatság ára még nem tippelhető meg.

2018. máj. 2. 08:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 A kérdező kommentje:

A Skoda szerviz azt mondta, hogy az 1. injektort cserélni kell (külön az elektronikát nem lehet), ez eredeti kb. 250 ezer Ft (eredeti alkatrész + munkadíj).


Azért érint rosszul, mert vigyáztam rá: csak prémium dízelt tankoltam, prémium olajat használtam, nem pörgettem hideg motorral, stb.


Ezek után számíthatok rá, hogy hamarosan a többi injektort is cserélni kell?

2018. máj. 2. 21:36
 5/5 anonim ***** válasza:

Ha a márkaszervíz mondja, hogy cserélni kell, akkor a hibát valószínűleg tényleg sikerült lokalozálni.

Én viszont mindenképp kérnék másodvéleményt lehetőleg CR rendszerek javításával foglalkozó szakembertől. A márkaszervíz ugyanis nem mindent tudó, az alap protokoll az, hogy ha megvan kóid alapján a hibás alkatrész, akkor azt javítás helyett cserélik bízván, hogy a dolog letudva (lásd a netet a sok turbócserés sztorival, amikor a turbó halála csak okozat, a tisztelt márkaszervíz meg vakarja a fejét, hogy miért esik szét a harmadik új csiga is).


Szóval másodvélemény! Említsd meg újból azt is, hogy a márkaszervíz nem foglalkozott az általad észrevett alapjárati csörgéssel!

2018. máj. 3. 06:06
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!