Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Miért vannak mostanában...

Miért vannak mostanában hosszú várólisták az autószervizekben?

Figyelt kérdés

Olyan várólisták vannak az autószervizekben, hogy még az egészségügy is megirigyelhetné. Csoda, hogy sokan elkezdik otthon javítani az autót?

Ez miért lehet? Öregedő autópark? Több az autó?



2018. máj. 1. 08:13
 1/8 anonim ***** válasza:
51%
Sok a lerobbant német hulladék amit vesz boldog boldogtalan. Azt ezek hullanak szét és mindenki össze akarja takoltatni a prémium érzést
2018. máj. 1. 08:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim ***** válasza:
100%
szakemberhiany
2018. máj. 1. 08:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 anonim ***** válasza:
100%
Szakemberhiány, autók bonyolultsága, egyre több az autó.
2018. máj. 1. 08:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 anonim ***** válasza:
100%

A jók kevesen vannak, inkább várnak rájuk az emberek, mint a kóklerekre bízzák.

Egyre több az autó.

2018. máj. 1. 08:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 anonim ***** válasza:
100%
a pár éves japán sportkocsimat látva az idősebb szerelők csak legyintenek. vigyem a szakszerizbe. (a jpbb oldali ablak nem megy le).ezt nem ismerik. más aitóval is eu a helyzet
2018. máj. 1. 09:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 anonim ***** válasza:
100%

Sok minden közrejátszik,amiket eddig is írtak.

Rengeteg az autó.

Szerelhetetlen,hozzáférhetetlen,egy tömbből álló motortér,mindent számítógép működtet,egyszerűen nem lehet javítani egy két szerszámmal,hanem komplett részegységeket kell rendelni,cserélni.

Kevés a szakember.

Nagyon sok külföldről behozott szépnek tűnő,de lefutott (főleg német) tragacsok.

Csillagos egekben járó órabérek.

Egyre kevesebb a műszaki ember,aki bármit is megtudna csinálni,egyből irány a szerviz.

Sokan próbálnak menőnek tűnni egy általuk "luxusnak" vélt,ám de egy bontótölteléknek való kocsiban,amik többet vannak szerelőnél,mint az utakon.

2018. máj. 1. 09:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 anonim ***** válasza:
100%

Márkaszervizbe 2-3 hétre előre kapok időpontot protekcióval. Alvázvédelemre bő fél év a várólista. Azért ezt nem hiszem, hogy a leharcolt öreg import autókat márkaszervizekben javíttatnák.

Az újabb autók viszont egyre bonyolultabbak. Már egy diagnosztikához sem elég az univerzális műszer, csak a típusspecifikus jó. Szerszámok terén ugyan ez. Sok a drága specifikus célszerszám. Egy kis magánszerelő, nem biztos, hogy minden típushoz be tudja szerezni az egyenként akár milliós tételekbe kerülő eszközöket.

A többi tényező, pedig amiről írnak: egyre több az autó, szakemberhiány, stb...

2018. máj. 1. 09:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 anonim ***** válasza:
Csak úgy mondanám, hogy az autók száma is rohamosan növekszik, mind új autóból, mind használt autóból egyre többet adnak el évről évre. Az autópark átlagéletkora elég magas, és mostmár a 10-15 éves autók is olyanok, hogy egy-egy szervizelés akár 1-2 napig is eltarthat, mert bonyolult a technika.
2018. máj. 1. 11:05
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!