Olajlecsapató tartály még csont száraz 100Km után? Egy utólagosan beépített olajlecsapatóról beszélünk egy turbó diesel motorba. A teljes csőszakasz (10es üzemanyag csőből készített) körülbelül 1.5 méter hosszú, a közepén a tartállyal.
Figyelt kérdés
Közvetlen a turbó elé van kötve a lecsapatóból kimenő ág.
A hosszúsággal lehet a baj vagy még többet kellene járnom vele, hogy lássam a változás?
Tapasztalatok Aki már szerelt/ telepített hasonlót
2018. márc. 11. 21:01
1/4 anonim válasza:
A dízelekben gyárilag is szokott lenni, ezért ha jó a motor, akkor elképzelhető, hogy a külön felszereltbe már nem sok jut. Nekem vékonynak tűnik a 10-es cső is. Gyárilag milyen méretű a kartergáz csöve? Azt nem túl jó ötlet leszűkíteni.
2/4 A kérdező kommentje:
gyári csőméret belső átmérő 28mm, a tartályon levő csőméretek 10mm (külső)... a belseje 8mm..
2018. márc. 11. 21:34
3/4 A kérdező kommentje:
a tartály csőcsonkjaihoz lett igazítva, de látom nem kell a gyári csőméretet lebutítani ...
2018. márc. 11. 21:38
4/4 anonim válasza:
1,5 m cső? Az igen, gratulálok. Ott a csőben csapódik ki a trutymó, még akkor is ha a közepén van az edény, de ne aggódj itt a tavasz, már nem fog belefagyni egészen novemberig.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!