BMW E46 melyik motorral?
Ha szigorúan vesszük minden alkatrész kopik, így kopóalkatrész, a turbó is, a szelepszárszimering is, a generátor is meg a kettős tömegű lendkerék is... :D
Ha találsz igazoltan keveset futott, jól felszerelt és jó állapotú E46-ot, az (relatív) baromi drága lesz.
Másfél milla körül már találni vállalható E46-okat ( tudom, van akinek a 800 000-res E46 is vállalható ).
A 20D(M47TUD20) és a 30D(M57TUD30) megbízhatóak, ismerősi körben sok ilyen van csillió kilóméterrel(fiatal - maximum 6-7 éves - koruk óta van meg nekik), semmi jelentősebb problémájuk se volt.
20i(M54B22), 25i(M54B25) és 30i(M54B30) is megbízható, de egy dízelből több kilómétert nézek ki.
A megoldás: nem leélni, hidegen nem túráztatni, olajat rendszeresen cserélni, rendszeresen szervizelni, nem a kínálat aljáról venni. Ha betartod, akkor minden - nem típushibás - autó ugyan annyira megbízható autó.
Egy élhető darab 1,5m környékén kezdődik(20d/20i), de egy jobb állapotú, jobban felszerelt lazán lesz 2-2,5 millió, míg egy kupé esetében erre nyugodtan rátehetsz még egymilliót.
Ha rövid távolságokra használnád, akkor benzin, máskülönben a dízel is megteszi.
Ja, és NE TEGYÉL RÁ EM PÁVÖR FELIRATOT MEG EMHÁROM MATRICÁT, NEM AD PLUSZ TELJESÍTMÉNYT, CSAK PLUSZ TÖMEGET.
Az is gond hogy kevesen értenek a BMW-khez. Szinte csak a márkaszervizekben javíttathatod. Van elég kevés BMW-re szakosodott független is de az áraik és a várólisa miatt lehet hogy jobban jársz a márkaszervizekkel.
Ezek miatt ha egyszer elromlik akkor akár még hónapokat is állhat mire megjavul (és nem kevés pénzbe telhet).
Legyen mellé egy elterjedt és olcsó és megbízható kisebb szaladgálós autód is.
Most van az E46 a mélypontján.
FL elötti 320d-t már 500e ft-ért is lehet találni.
Ha már 320d, akkor csakis faceliftes , 150 lovas.
30d-böl a 204 lovast ajánlom.
Benzinesekböl csak a hat henger , M54.
25i vagy 30i ami megéri élmény szempotjából is.
Futómüve nincs magyar utakra tervezve.Egy elsö futómü felujitás 100+ ezer ft-ban is megállhat, erre készülj fel.
Coupék értéktartóbbak, föleg a nagymotorosok.
"Most van az E46 a mélypontján.
FL elötti 320d-t már 500e ft-ért is lehet találni."
Ne a hulladékot nézd amit a németek már közlekedni se engednének és a magyar műszakin is csak csúszópénzzel megy át. Az ilyen hulladék állapotú autók menjenek csak itt is a roncstelepre mert a közúton veszélyesek a sofőrre és a többiekre is.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!