Mi lehet a probléma az S51-es simsonomnál?
Talán egy picit több üzemanyagot kap a kelleténél.Ezt a jó hideg és a rossz meleg üzem miatt tippelem.Meg kellene nézni a szívató gumi tömítését,hogy jól zár.Az is elöregszik,körben benyomódik.Ez már okozhat ilyen hibát.
Ha ez ép én akkor is a + üzemanyagra tippelnék.Kopott súbertű,vagy rossz beállítása,vagy karbi beállítási,adagolási hiba.
A súbertűn is lehet minimálisan szegényíteni a keveréket.
Tisztelt Kérdező!
Az előttem válaszolónak az okfejtése nagyon helyesnek tűnik és teljesen egyetértek vele. Amit feltétlen meg kell nézni az üzemanyag levegő keverék aránya megfelelően van e beállítva, szóval illene szétszedni a karburátort megnézni, a subertű állapotát, beállítását 16N1 (nagysúberes) karburátornál fentről a harmadi 16N3 (kissúberes) felülről a 4 a gyári alaphelyzet.
Fúvókákat és benzin szintet is lényegében át kell nézni.
karbi beállítás lépéseit sorra kell venni:
1 Beállítjuk a bowden holtjátékát a súberfedélnél, maximum 2mm játéka lehet
2 Elindítjuk a motort (úszószin beállítva, fúvókák súbertű helyzete ellenőrizve)
3 Üzemmeleg motornál betekerjük az gáztolattyú ütközőcsavarját (nem áll le a motor) stabil az alapjárat
4 Becsavarjuk ütközésig a levegőcsavart, majd óvatosan csavarjuk kifelé, amíg egyenletes járás mellett a motor el nem éri a legmagasabb fordulatszámot
5 Beállítjuk az alapjáratot az ütközőcsavarral a kívánt fordulatszámra (kb. 1400-1600 fordulat/perc)
6 Ha így nem megfelelő, 1/4 fordulatot csavarjunk még befelé a levegőcsavaron, dúsabb keverék érdekében
Biztos jó lesz a motor
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!