Céges atóként vásárolt új Peugeot Travellerem hemzseg a garanciális meghibásodásoktól. Szeretném per nélkül visszakapni a vételárát, hogyan?
A 2017. 06. 13-án újonnan átvett cégem számára vásárolt Peugeot Traveller szgk. folyamatosan produkálja a garanciális hibákat. Több mint egy tucatszor járt már a szervízben, ahol ugyan előbb utóbb megjavítják, de már totálisan kiábrándultam a márkából. A 16. meghibásodásnál kértem a gépkocsi vételárát fizessék vissza, de arra való hivatkozással, hogy ha hiba van kijavítják, ezért nem jogos a követelésem. Úgy gondolom, hogy a kocsiban lévő csekély km (kb 17000km) re jutó 16 garis látogatás még a sokat látott szakiknak is szemfelakadást okoz. Ha perr vinném, kb 1 milló forint lenne kezdésnek az illeték, ügyvédi munkadíj, közjegyző, stb. Nos örültem, hogy ezt a fostalicskát ki tudtam vért izzadva fizetni, sajnos ennyi pénzem, időm energiám nincs. Az Iparkamara is jól beetett a békéltető testületével, rájöttek, hogy igazam van, de nem segíthetnek, nincs jogosultságuk. K..va anyjukat, akkor mire tartjuk őket... Szóval hatásos peren kívüli tanácsokat kérek, nem boldogulok az értékesítő úgy látszik ez ügyben nagyon is kikupálódott ügyvédi hátterével, s eközben ismét szervízre vár a kocsi....
Minden komoly felvetést komolyan veszek, a kocsi értékéhez (12 millió Ft) mérten kérem segítségeteket, aki tud tanácsot adni, tisztelettel várom.
Peugeottol mit vartal de komolyan? Aki ezt a markat az autok közé sorolja avval is bajok lehetnek.
Probalkoznek olyannal, hogy ameddig szervizre var a kocsi fizessek ki a penzt amit ezalatt az idő alatt elvesztel mivel nem tudsz dolgozni, minden alkalommal kártéritsenek.
egy vállalkozó ismerősöm simán elbukta a fenti cég ellen indított garis perét. évekig húzódott a per, majdnem többe került az egész, mint az új autó.
amúgyis az volt az egyik süket duma, hogy céges autó..hiába mondta, hogy csak ő ült eddig benne(meg a tucatnyi szerelő) ez nem hatott meg senkit.
a pénzt úgysem fogják visszaadni, maximum ha megunják a javítgatást, akkor választhatsz egy másikat helyette...
főnököm férje az a6-os audijával járt így...2 évig szenvedett vele, folyamatosan szervízbe hordta, és egyszerűen nem tudta a szakszervíz, mitől jön elő újra és újra a gond...végül csak addig-addig verte az asztalt(egyébként lojális audisként), hogy kicserélték neki egy Q7-re...
Ez mindegyik autónál meg van.
Volt egyszer a tv-ben "A tv ügyvédje" c. műsor.
Juszt Lászlóval.
Abban is volt Mercedes, ami 4 éves korára kilyukadt az alja, az ajtók, minden szét volt rohadva.
Semmi nem lett belőle, össze vissza küldözgették a kuncsaftot.
Ugyan ebben a műsorban volt jóval később egy Mercedes Vito.
Na ez is elromlott, szinte minden rajta.
Nagy sokára, hosszú egyezkedések , pereskedés után olyan
ajánlatot tettek , hogy ha vesz egy másik "ÚJ" Vitót a csákó , akkor 1 millióba beszámolják a másikat.
Igy lett volna több mint 20 millióért egy új Vitója, és ha szerencséje lett volna lehet hogy ez nem romlik el.
Vagy ez is elromlott volna. !!!
Belsős információim szerint a meghibásodások valamilyen rejtélyes módon nem egyenletesen oszlanak el, hanem
- vannak típusok, főleg a kisebb modellek, amelyek sokkal többet hibásodnak meg, mint a többiek
- vannak egyes darabok, amelyek valamiért szintte vonzzák a hibákat, azaz pechesek
Azaz nem a Traveller a rossz, hanem te vagy sajnos különösen peches, és sajnos tényleg nincs sok jogi lehetőség ilyenkor. Azt tudod tenni, hogy keresel egy jobb szervizt. Ilyen szuperpeches esetek egyébként az összes márkával előfordulhatnak, én láttam már Volvósokat is így szívni...
Amúgy mi lett azóta?
Sziasztok, csak most tévedtem vissza ide. Nos 18 hónap alatt 18x volt garis szervízben a fostalicska. Azzal kezdtünk hogy az autón téli gumik voltak júniusban. Mondom ez téli gumi. Nem az 4 évszakos. De a MIchelin Alpin 5 az téli mondom nekik. Nem az 4 évszakos. Bekértem a Michelin szakvéleményét, Uram ez téli gumi, ne közlekedjen vele nyári időszakban. Ezt se hitték el, nagy veszejedések árán egy nyári garnutúra 3/4-ét kivasaktam belőlük. OMP Autóház Debrecen, kerüljétek. Az első héten a hátó ablaktörlő az első esőnél eltört. Csere. A két tolóajtó teljesen kinyitott állapotban belevert a hátsó kerékjárati ívekbe, a festéket tönkretéve. A tolóajtók a B oszlopról egy hónak alatt leszedték a festéket egy műanyag bak segítségével. 2000km volt a kocsiban amikor elszállt egy görgősor benne, magával rántva a klímakompresszort, vízpumpát. A navigációs rendszer a legváratlanabb pillanatokban leállt, újrabootolt (3 perc). Az autó papíron 180Le 400Nm lett volna, gyengének éreztem, az AISIN aut váltó azt se tudta hova kapcsoljon sokszor. Saját költségen bemérettem a kocsit profi padon, 138Le 320Nm volt. Pedig milliókkal többe került, mint a 150Le változat. Hooszas vita után valamit buzeráltak vele, egy hétig volt oda, a kontroll 168Le 420Nm lett, de tilos lett frissíteni az elektronikát. Biztos tuningolták. Aztán a 2. űléssor jobb szélső űlése kezdett zörögni, kicserélték, de nem egy az egyben, hanem hoztak egy vázat és 3 óra alatt átfejtették a kárpitot...
Voltam fogyasztóvédelemnél, de céges autókra nem vonatkozik. Megegyezni nem sikerült, vagyis de, megyegyeztünk, h hoznak rá egy vevőt és a vevő által kínált pénzt kiegészítik az énáltalam kértre, nos az akkor 1éves kocsiért ami 12 Milla volt kínáltak 6 millát, én 9et kértem, erre azt mondták hogy kevesebbre gondoltak, 500.000,-re konkrétan, pedig írtunk 3 oldalú megállapodást, na ennyit a korrektségről.
Miután minden kérésem, praktikám, fenyegetőzésem lepergett, meghirdettem, és fél év után 18 hónaposan tizenpárezer kilométer futással eladtam az egyetlen érdeklődőnek 7,3Milláért. Nos soha többet PSA autó.
Köszönöm érdeklődésed.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!