Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Mazda E2200 miért ilyen lassú?

Mazda E2200 miért ilyen lassú?

Figyelt kérdés

Kb. 20 éves platós autó, az a probléma vele, hogy brutálisan rövidek a fokozatok benne vagy a diffi, de a kettes olyan, mint más autókban az egyes, soha nincs is egyesből indulva. 5.-ben ordít a motor háromnegyed gázon és 60-70-nel megy csak, a településeken is át lehet menni vele ötödikben annyira rövid.


Ezek gyárilag ilyenek vagy valaki mukucsolhatta már? Nem valami erős, úgyhogy megrakva amúgy sem megy többet 50-nél, de üresen simán mehetne 90-100-at mert erő lenne, csak áttétel nincs. :(

Rakottan meg egyel kisebb fokozatba kéne dobni, a sebessége nem változna így. Ha ezek gyárilag is ilyenek akkor elég idióta egy megtervezés szüleménye.



2018. ápr. 21. 08:44
 1/10 anonim ***** válasza:
Ez szép volt.
2018. ápr. 21. 08:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 anonim ***** válasza:

Gondolom teher áttétel van benne.


Most vetted?

2018. ápr. 21. 10:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/10 A kérdező kommentje:

Mi volt szép?


Diffi cserével együtt már diffizárat is meg kéne ejteni, mert nagyon könnyen elkapar. De ez magában az autó értékének a fele. :D

Viszont sokkal használhatóbb lenne és visszatérül az ára, már eleve a nagyobb terheletlen sebességgel is.

2018. ápr. 21. 11:31
 4/10 anonim ***** válasza:
Valószínűleg gyárilag ilyen, hogyha megterheled 1 tonnával, akkor is el tudjon indulni az emelkedőn a 60 lóerejével.
2018. ápr. 21. 12:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/10 anonim ***** válasza:
Az E2200 egy gyenge szívódízel hulladék. Rádobsz 1 tonnát és Miskolctól Pestig hengerfejesre tudod hajtani, ha 80 felett mész :D :D
2018. ápr. 21. 13:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/10 A kérdező kommentje:
De ez nem képes 80-nal menni, tehát védett. :D
2018. ápr. 21. 16:12
 7/10 anonim ***** válasza:
Ezek ilyenek (voltak)! Nincs rá hivatalos gyorsítás, együtt kell élni vele.
2020. márc. 4. 22:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/10 anonim ***** válasza:

"meg kéne ejteni, mert nagyon könnyen elkapar."


Platós, hátsókerekes autó tulajdonsága. Súlyt rá, aztán van tapadás! 😀

2020. márc. 4. 22:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/10 anonim ***** válasza:
Az a szívó dízel olyan olyan bika mint egy mosógép motor. Ha terhet akarsz vinni vele, muszáj kegyetlenül leáttételezni. Pont ezt csinálták a gyárban, kár is lenne mókolni vele. Hiába hallod meg érzed azt hogy menne gyorsabban, a valóságban viszont nem bírná. Viszont kimehetsz vele a világból akár padlógázon is, mert a motor szerkezete a teljesítményéhez képest rohadtul erős. Ezért van még belőlük mindig sok az utakon pedig minumum 20 éve nem gyártják már és be vannak fogva a tüzép telepeken sokszor rogyásig pakolva építőanyaggal. Valamit valamiért.
2020. márc. 5. 17:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/10 anonim ***** válasza:

"Viszont kimehetsz vele a világból akár padlógázon is, mert a motor szerkezete a teljesítményéhez képest rohadtul erős."


Pont ez a baj, hogy nem erős. Nem véletlenül kopott ki nagyon hamar kb mindenhonnan, a Tranzitok, Sprinterek,Daily-k és Ducatok megeszik reggelire alacsonyabb fogyasztással. Egyik ismerősömék cégében volt ilyen mazdából vagy 10, meg néhány Ducato. A Mazdákat évente kétszer hengerfejezték mert szét lettek hajtva úgy, hogy a sofőrök max 90-nel járhattak velük ( többet mondjuk nem is bírtak :D ).


Ahol még használják, vidéken, eldugott helyeken, Pesten ott nem mennek nagy távokat vele, kis távokat sem nagy tempóban. Én is láttam E2200-t amire !!3tonnát" raktak fel, elvitte igaz 50-nel. Meg láttam Sprintert is 6 raklap RedBullal - csak ez utóbbi autópályán ment :D


Azért nem kopott ki végleg mindenhonnan, mert egyszerű, faék, adagolós, elektronikamentes őskövület és olcsón meg lehet taknyolni és helyben bohóckodni jó még az.


Ez a konstrukció egyszerűen nem felel meg az európai 3,5 tonnás munkákhoz. Már a saját korában is hulladék és elavultnak számított a 2.8-as Ducatok mellett.

2020. márc. 5. 18:22
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!