Mazda E2200 miért ilyen lassú?
Kb. 20 éves platós autó, az a probléma vele, hogy brutálisan rövidek a fokozatok benne vagy a diffi, de a kettes olyan, mint más autókban az egyes, soha nincs is egyesből indulva. 5.-ben ordít a motor háromnegyed gázon és 60-70-nel megy csak, a településeken is át lehet menni vele ötödikben annyira rövid.
Ezek gyárilag ilyenek vagy valaki mukucsolhatta már? Nem valami erős, úgyhogy megrakva amúgy sem megy többet 50-nél, de üresen simán mehetne 90-100-at mert erő lenne, csak áttétel nincs. :(
Rakottan meg egyel kisebb fokozatba kéne dobni, a sebessége nem változna így. Ha ezek gyárilag is ilyenek akkor elég idióta egy megtervezés szüleménye.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Gondolom teher áttétel van benne.
Most vetted?
Mi volt szép?
Diffi cserével együtt már diffizárat is meg kéne ejteni, mert nagyon könnyen elkapar. De ez magában az autó értékének a fele. :D
Viszont sokkal használhatóbb lenne és visszatérül az ára, már eleve a nagyobb terheletlen sebességgel is.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
"meg kéne ejteni, mert nagyon könnyen elkapar."
Platós, hátsókerekes autó tulajdonsága. Súlyt rá, aztán van tapadás! 😀
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
"Viszont kimehetsz vele a világból akár padlógázon is, mert a motor szerkezete a teljesítményéhez képest rohadtul erős."
Pont ez a baj, hogy nem erős. Nem véletlenül kopott ki nagyon hamar kb mindenhonnan, a Tranzitok, Sprinterek,Daily-k és Ducatok megeszik reggelire alacsonyabb fogyasztással. Egyik ismerősömék cégében volt ilyen mazdából vagy 10, meg néhány Ducato. A Mazdákat évente kétszer hengerfejezték mert szét lettek hajtva úgy, hogy a sofőrök max 90-nel járhattak velük ( többet mondjuk nem is bírtak :D ).
Ahol még használják, vidéken, eldugott helyeken, Pesten ott nem mennek nagy távokat vele, kis távokat sem nagy tempóban. Én is láttam E2200-t amire !!3tonnát" raktak fel, elvitte igaz 50-nel. Meg láttam Sprintert is 6 raklap RedBullal - csak ez utóbbi autópályán ment :D
Azért nem kopott ki végleg mindenhonnan, mert egyszerű, faék, adagolós, elektronikamentes őskövület és olcsón meg lehet taknyolni és helyben bohóckodni jó még az.
Ez a konstrukció egyszerűen nem felel meg az európai 3,5 tonnás munkákhoz. Már a saját korában is hulladék és elavultnak számított a 2.8-as Ducatok mellett.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!