Golfot dízelbe, vagy benzinbe?
A hármas Golf dízel és benzines változatban is jó választás lehet, ha rendesen karban tartott példányt fogsz ki. Ezek még azok a dízelek, amik nagyon sokat kibírnak, de a szervizelése is drágább, mint az egyszerűbb benzines motoroknak.
Tény, hogy az 1,4-essel nem egy szökkenő szarvas, az 1,6-os jobb lehet, de az fogyasztani is többet fog. Az 1,9 TDI keveset fogyaszt és jól is megy.
Mivel öreg autóról beszélünk, én a helyedben elsősorban az állapotát nézném. Vannak még patika állapotúak, csak ritkák. Szóval ha találsz egy tipikus "nagypapa autóját", amin van műszaki, rendes gumik meg hasonlók, akkor az mindegy, hogy benzines vagy dízel, vedd meg. 3-4 évnél úgysem lesz meg tovább jó esetben, első autónak meg minden jó, ami elvisz A-ból B-be.
A dízel drágább lesz, de cserébe a taposod se eszik többet 7 liternél. Benzinessel gond nélkül meg lehet etetni 9-10-et is. Elsősorban az állapotot kell nézni.
Ezek öreg autók, kisebb nagyobb bajuk mindig lesz. Végig kell gondolni, hogy a tankoláson kívül fenn tudod-e tartani. Valami apróság miatt szerelőhöz kell vinni, egyből 20-30.000 Ft-ot otthagysz. Na meg KGFB, "súlyadó", stb stb.
Az a baj a nagypapa golfjaval hogy mar csak a meseben van ilyen de ott is aranyaron mérik az olyat!
Ha talalsz olyat amelyiket még nem változtatott egy vasoxid fészekké az elmúlt huszon-harmic év akkor már csak az a kerdes maradt hogy bevállalsz egy gyanithatoan csilliard km-et futott dizelt a kevesebb fogyasztaert cserebe vagy egy őskövület benzintemető kell ami cserébe nem is megy!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!