Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Sok ez a fordulat?

Sok ez a fordulat?

Figyelt kérdés
Dízel autómnál kb 2650 a fordulat 130-nál, sokallom. Ha egy átlag benzinesnek iylen tempónál 4000 körül van, akkor ez dízelnél sok, nem kéne többnek lennie 2000-nél. van olyan BMW, amiben valami 1700 ha van a fordulat ilyen tempónál.

2018. ápr. 7. 21:35
1 2 3
 21/24 anonim ***** válasza:
48%
#20 A nyomaték öl nem a fordulat, hidegen ha alapjárat körül nyekteted azzal többet ártasz mintha fordulaton tartanád.
2018. ápr. 10. 22:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 22/24 anonim ***** válasza:
0%
Kéredző, látom nagyon félre vagy informálva affelől, hogy mi a jó motornak, de én nem győzködlek tovább, mert látom úgysem akarsz ránk hallgatni.
2018. ápr. 11. 17:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 23/24 A kérdező kommentje:
Mi a jó neki?
2018. ápr. 11. 22:41
 24/24 anonim ***** válasza:
Sőt, igazából pont ezzel teszel rosszat. Azzal, hogy nem küldöd meg neki néha csak egyet érsz el, a lerakódások nem fognak megfelelően kitisztulni. Ez persze lehet, hogy a te esetedben semmit nem fog jelenteni, de lehet, hogy akár tönkre is mehet bele. Egy modern DPF-es autó az ilyen üzemeltetést nagyon nem tolerálja, ugyanis s DPF hamarabb meg fog telni, és innen már csak nagyon kevesen múlik, hogy egy sikertelen regenerálás miatt kivillanjon a MIL. De egy régebbi dízelnél is megfigyelhető volt, hogyha ilyen tipikus korán felváltós, egyáltalán nem pörgetős használat után egyszer-kétszer elpörgetted 4000 környékéig, olyan mocskot köpött ki magából, hogy öröm volt nézni, majd utána jó ideig semmi nyoma nem volt. A dízelmotor egy nagyon mocskos szerkezet. Bár a fogyasztói társadalom megkövetelte a gyártóktól, hogy ezt a lehető legjobban titkolja el magáról, de bizony a mocsok a belsejében az képződik rendesen. Nagyon hasonlít ilyen szempontból a régi kétütemű motorokra, azok is köztudott, hogy a keverékolajzás miatt rengeteg szenet termeltek. Ott is akkor kezdődtek a mindenféle égéskimaradásos problémák, amikor valaki egy életen át nagypapa üzemmódban használta és a lerakódott szar sosem tudott a rendszerből távozni (vagy szar volt a gyújtás, illetve a gyertya hőértéke). Csak egyik motor ezt jobban tolerálja, a másik meg kevésbé.
2018. ápr. 24. 18:54
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!