Aprilia scarabeo 50 2T, ha áll egy éjszakát akkor nem akar beindulni, viszont ha kevesebb mint 10 órát áll akkor pöccre indul. Ötlet?
Tehát olyan könnyen indul melegen és hidegen egyaránt hogy az önindítónak szinte nincs is hangja és már jár. Viszont ha áll egy éjszakát. Reggel indítom és nem indul. Rúgásra indul be nagynehezen aztán van hogy leáll, ha beindul egyszer és nem áll le, onnantól szinte egész nap indítgathatom, azonnal indul hidegen melegen.
Piaggio blokkos karburátoros 2006-os.
Az enyém hasonlóan csinálja. Minarelli blokkos, karbis, 1998-as.
Éjszakai (12-13 óra) állás után első - harmadik rugásra indul.
Napközbeni (8-9 óra) állás után első - második rugásra indul.
Napközbeni max. kb. 2 óra állás után első rugásra vagy önindítóra, pöccre indul.
2 óra állásnál hosszabb esetben nem is próbálkozok az önindítóval, mert feleleges. Hosszú nyúzásra ugyan elindulna, de minek gyötörjem, ha rugásra könnyebb?!
A másik irányú véglet felé pedig:
Hétvégi (3nap/72 óra) állás után ~3-6 rugás szükséges az indításhoz.
Tavaszi első beröffentéshez pedig 20-30 rugás a minimum.
Nekem az az elméletem, hogy a karbiból elillan a tüzelőanyag, ezért nehezebb az indítás az állási idő múlásával. Nyugodtan cáfoljon meg egy hozzáértő!
Hát tudom lehet ezer oka. De elég benzinszag van a garázsban tőle. Szóval lehet hogy elég jól párolog belőle.
Reggel 8 fok volt. Megtekertettem kétszer, nem indult be. Hagytam is.
Most hazaértem 20 fok van, önindítóval meg se próbáltam, első rúgásra beindult de leállt. Utána igényelt még kb 4-5 rúgást.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!