50ccm vagy 125ccm motort éri meg venni?
Szóval most nyárra terveztem venni egy motort,de nem tudom melyiket.Igazából mindegyiknek lenne előnye és hátránya.
Először is főleg suliba járnék vele,ami annyira nincs messze(6-7 km).De persze vinném máshova is,kicsit Mecsekre vagy ilyesmi helyekre(pécsi vagyok)
50-est azért választanám mert jogsija is olcsóbb,a motorok is olcsóbbak,és annyira nem kell vesződni vele mert ha jól tudom(nyugodtan javítsatok ki ha nem így van) akkor csak a motor papírjai kellenek meg az adásvételi a forgalomba helyezésénél szóval sok mindentől megkímélne.Viszont ugye tudnék vele menni olyan 70-80km/h-val max.Ez lenne a hátrány.
A 125-össel viszont azért lehetne menni 100-110-zel szerintem simán.Viszont itt ugye drágább a jogsi,rengeteg papír kell,meg biztosítást fizetni stb
Amit nyáron dolgoznék abból venném meg,keresnék kb olyan 160-180ezret.
Ugye itt az a baj,hogy az 50ccm-es motor ebből simán kijönne,meg talán a jogsi is.
Viszont a 125ccm-es motor már nem.Vagy legalább is a motort megtudnám venni,de jogsim nem lenne hozzá minimum egy évig,ugye következő nyárig.Ígyis megérné a 125ccm-es ?
Elfelejtettem írni,hogy mindenképp endúrót vennék,vagy valami crossosabbat.A robogók annyira nem jönnek be :/
Meg annyit még ide írnék,hátha segít valamiben,hogy most nyáron leszek 17 éves
125-ös jobban megèri,megveszed a motort, majd kèsőbb megcsinálod a jogsit.
Az 50-es az èn 77 kilommal kemèny 50- et megy, a 125-ös 110 körül
Amúgy 1 ève járok jogsi nèlkül, egyszer sem állítottak meg, szóval 125 oszt majd lesz jogsi.
Értem.Igzából az egyértelmű volt igazából,hogy teljesitményben a 125 jobban megéri,csak ugye drágább is fenn tartani.
Amúgy megkérdezhetem milyen motorod van ?
Jó szutyok 50-esekkel jártok. Az én 65 kilómmal a csak fojtástalanított 50-es robogóm (Kymco) 80 körül megy síkon. A másik, ugyanolyan Kymco, csak rezós dobbal, kis görgőkkel nagy fúvókával meg kevlár szíjjal 100-105-öt tud, és ugrik is szépen, jobb napjain kijön egykerékre. Mondjuk ez utóbbi eszik is ha téped. És fontos! Nincs renszáma. A KRESZ és a VÉDA fölött állsz vele, ha zárt a bukód 😎
Endurokat nem ismerem, de ha azt nézed, hogy a 125-öst át kell iratni, műszakira hordani, drágább a biztosítás stb, az 50-esnek meg kell egy adásvételi, meg kb 2-3ezer ft/év KGFB és nem kell mással bajlódni... Nem véletlen van 50-es mocim. A bánat tudja hány inkognitós VÉDA fotó van már rólam Szombathelyen, szóval én szeretk 50-essel járni. És tényleg nem maradok egyikkel sem szégyenben.
Tényleg gyengusz 50-eseitek lehetnek, nekem a régi GYÁRI 50-es Derbi Sendám egyenesben simán vitte a 85-öt, ha meg picit odahúztam egy kisebb emelkedőn 70 alá nem ment.
17 éves vagy LE NE TEDD AZ AM-ET :D
Én a helyedben vennék egy 125-öst és valahonnan szereznék egy kis pluszt hogy le tudjam rakni a jogsit, hidd el, jobb előbb a jogsi mint később a bünti ;)
A te döntésed, de 17 évesen vagy A1, vagy vársz és A2, de gondolom egyszer kocsira is akarod és az előbb felsoroltakban mind benne van az AM.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!