Mennyire veszelyes kerekcsapagy hibas autot vezetni?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Én a helyedben nem erőltetném.
A legrosszabb eshetőség ilyenkor, hogy blokkol a kerék. Ami nem épp szerencsés dolog például 90-nél, pontosabban csak a szerencséden múlna, hogy az autó merre indul meg, és hol áll meg.
Még azt mondom, hogy városon belül max 50-el egy fokkal biztonságosabb, mert ha blokkol a kerék, akkor sem épp veszélytelen, de sokkal ekvésbé, mintha 90-nél teszi mindezt.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Blokkolni biztos nem fog a kerék, viszont kegyetlen hangja lesz, amikor szétesik a csapágy.
Nekem 1x volt hátul, egy hulladék Fordnál, kb 40-nel mehettem haza.
És nem volt semmi előjele, búgás, stb.
Ha már egy ideje búg, még bírja egy darabig.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Én sem azt írtam hogy biztosan fog, de ha blokkol, akkor csak a szerencsén múlik a kimenetel ez viszont biztos. Egy blokkoló kereket semmilyen elektronika nem ellensúlyoz, ott végképp csak a szerencsén múlik, hogy mi lesz a vége és hol áll meg a kocsi.
Amúgy a városi használat még a jobbik opció az alacsonyabb sebessg miatt.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Ne indulj el vele, ha már most sem jó.
Ha más nem lesz vagy szét hull a csapágy vagy besül.
Utána nem tudsz sehová menni vele. Menteni kell.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Nagyon úgy tűnik, hogy akárhogy is, de elindulsz majd.
(A minap Debrecenben a Füredi út egyik kereszteződésében egy kocsi alól kanyarodásnál kifordult a bal első kerék.
Feltehetőleg valamelyik gömbfej kiesett a tokjából.
Nem ment gyorsan, de a gép jócskán megsérült. Ha ez 100-nál történik egy autóúton...
Ilyenkor látom a szigorított műszaki vizsga létjogosultságát!)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!