Mennyire veszelyes kerekcsapagy hibas autot vezetni?
Én a helyedben nem erőltetném.
A legrosszabb eshetőség ilyenkor, hogy blokkol a kerék. Ami nem épp szerencsés dolog például 90-nél, pontosabban csak a szerencséden múlna, hogy az autó merre indul meg, és hol áll meg.
Még azt mondom, hogy városon belül max 50-el egy fokkal biztonságosabb, mert ha blokkol a kerék, akkor sem épp veszélytelen, de sokkal ekvésbé, mintha 90-nél teszi mindezt.
Blokkolni biztos nem fog a kerék, viszont kegyetlen hangja lesz, amikor szétesik a csapágy.
Nekem 1x volt hátul, egy hulladék Fordnál, kb 40-nel mehettem haza.
És nem volt semmi előjele, búgás, stb.
Ha már egy ideje búg, még bírja egy darabig.
Én sem azt írtam hogy biztosan fog, de ha blokkol, akkor csak a szerencsén múlik a kimenetel ez viszont biztos. Egy blokkoló kereket semmilyen elektronika nem ellensúlyoz, ott végképp csak a szerencsén múlik, hogy mi lesz a vége és hol áll meg a kocsi.
Amúgy a városi használat még a jobbik opció az alacsonyabb sebessg miatt.
Ne indulj el vele, ha már most sem jó.
Ha más nem lesz vagy szét hull a csapágy vagy besül.
Utána nem tudsz sehová menni vele. Menteni kell.
Nagyon úgy tűnik, hogy akárhogy is, de elindulsz majd.
(A minap Debrecenben a Füredi út egyik kereszteződésében egy kocsi alól kanyarodásnál kifordult a bal első kerék.
Feltehetőleg valamelyik gömbfej kiesett a tokjából.
Nem ment gyorsan, de a gép jócskán megsérült. Ha ez 100-nál történik egy autóúton...
Ilyenkor látom a szigorított műszaki vizsga létjogosultságát!)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!