Miért éri meg belemenni a veszélyes előzésekbe?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Bírom amikor egy nem belátható szakaszon utolérek egy lassabbat aztán akik mögöttem jönnek elkezdenek előzni, tökmindegy hogy kanyar, domb, bukkanó van, ők 2 másodpercet nem várnak és már mennek is.
Itthon amúgy is borzalmas a közlekedési morál, borzalmasan vezetnek az emberek, nem értem minek kell másokat veszélybe sodorni. A legveszélyesebbek a fehér dízel Jetta, Octavia cégautós 30-as apukák, meg azok akik beülnek a 30 millás béjemvébe meg ajudiba aztán az utak királyának hiszik magukat.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Nagyon sok oka lehet.
Nem érzik az autót, nem tudnak még normálisan vezetni sem.
Csak annyit tudnak hogy ELŐZNI. Mintha ez kötelező lenne.
Nem tudják felmérni a járművek egymáshoz viszonyitott sebességét.
Meg aztán ki ha nem én, nehogy már ne tudjam meg mutatni.
Vagy azért mert kicsi , gyenge az autója, vagy azért mert baromi erős nagy autója van. De mindegy csak ő majd .
Nagy forgalomban főúton vagy mellék úton szinte csak perceket lehet nyerni, nem többet.
A hir műsoroknak is megkell élni valamiből, mert naponta több ilyen hir is van.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
"De ha egy szakaszon kint van a 60-as akkor, akkor nem poénból van kint."
Hát ahol lakott területen kivül van, ott bizony az esetek 90%-ban poén a 60-as tábla. Ez az oka hogy előzgetnek annyira, az ilyen felesleges sebességkorlátozásokat nem "illik" betartani.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!