Váltó D-ben kapcsolásnál és féken állva miért ingadozik néha az alapjáratom?
Leginkább akkor csinálja amikor már kezd melegedni az autó,meg amikor már üzemmeleg állapotban van. Pl. piros lámpánál várakozva, féken állva szokott ilyet csinálni, 600-800 fordulat között hintázik az alapjáratom olyan 10 mp-enként, de lehet érezni is minden alkalommál amikor hintázik, ingadozik az alapjárat.Szóval nem csak a mutató megy fel-le, hanem érezni is lehet.
Viszont ha berakom N vagy P állásba akkor megszűnik a probléma.
nekem is volt régebben hasonló, aztán néhány alkalom után elmúlt...még most sem értem..
az viszont előfordulhat, hogy nagyon hidegben, nem megfelelő olajhőmérsékletnél vacakol D-ben.
Ha volt váltóolaj-cseréd, akkor talán attól csinálja terhelt állapotban.
Nem csak D-ben, hanem R-ben, és a többi alacsonyabb fokozatban is vacakol?
Volt olajcserém már 2 éve, és csak most csinálja ezt kb féléve.
Egyenlőre csak D nél tapasztaltam ezt, rükvercnél még nem volt alkalmam tesztelni, meg a 2,3,4 fokozatban sem.
De jó hogy mondod, még a mai/holnapi nap folyamán megnézem produkálja e a többinél is.
De a P meg az N nél nem csinálja, ott jó.
Hmm, pedig szépen meg csendesen vált.
Remélem nincs komoly baja, mennyibe fáj ennek az alkatrésznek a felújítása vagy az új ára?
Egyébként megnéztem, legalábbis a Rükvercnél néztem és annál is ezt csinálja mint amit fent említettem, csak közbe nem ingadozott az alapjárat, vagyis legalábbis a fordulatszám mutató nem mozdult meg, egy picit sem.
De érdekes, D-ben is rángat, de ott lehet látni hogy a mutató is közben esik le-fel.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!