2007- Suzuki Swift 1.5-re szeretnék Rotinger fúrt-mart sportféktárcsát rakni, mi a véleményetek róla pozitív negatív szempontból? Rendőr szólhat érte?
Köszi a választ! Néha, előfordul ,hogy meglátogatok ilyen helyeket :D szóval teljesen nem irreleváns a kérdés :D de semmi komoly átalakitás, apróságok vannak az autón amik nem gyáriak. És érdekelt hogy akkor ezért a fékért kiszedhet.
:)
Az első jól mondja, teljesen értelmetlen hétköznapi használatban.
Én egyszer megjártam, vettem kevláros "racing" fékbetétet. Egy kalap szar volt, rosszabb volt mint a gyári. Kellett volna hozzá sportféktárcsa is.
Na szóval repült messzire a sportfékbetét....
Nem csak utcára nem éri meg, máshova sem. A valóságban a fúrt tárcsák rosszabbak, mint a tömörek. A furatoknál könnyen elrepedhet, aztán megy a kukába a drága fék. Versenyautókon sem használnak már fúrt tárcsákat.
A mart tárcsáknál szerencsére nem probléma a repedés, de sok előnye ezeknek sincs a mai fékbetétek mellett.
Bármilyen hihetetlen, a hagyományos tárcsa a legjobb megoldás.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!