Automata valtos autoval mit kell csinálni felporog?
Sajnos sok esély nincs.
Ha tenyérrel akarod befogni, számíthatsz egy bazinagy vérhólyagra a tenyereden.
Én is gondolkoztam ezen, mert nekem is diesel van és autómata.
Szerintem is a légtömegmérőnél kell vhol lehúzni, de h a pólót választod, kikapja a szívóhatás, a turbód meg bekapja... na az sem szép. Persze egy turbó mégsem egy komplett motor+ egy új turbó, ez tény.
Inkább a kocsi szőnyegét javaslom, gumi, v filc, talán az.
Lefullasztani nem tudod.
Az, h kupám vág- e a hajtórúd... pát perc és kiderül.
A pillangószelep lehetne jó megoldás, h nem lenne akkora áramlás a csövezésben, h ne bírjon vele a kis szervo motor.
A 3,0Tdi motorban a cooler cső után, a szívó cső elé van építve ilyen, egy ismerősnek mégis szétpörgött a motor, nem bírt elzárni a szelep.
A sztoriban amúgy a legnagyobb baj, h hírtelen jön, mire felméred mi történt, már kifeküdt a motor, nemhogy még cselekedni tudj.
Ezért jó mondjuk ezt higgadtan végigtörpölni, de ugye legtöbben hírből sem idmerik, h ilyen létezik.
Lefullasztani csak a manuális váltósat tudod (kuplung valszeg kuka) Amúgy meg esélyes, hogy valami annyira túlhevül a motortérben, hogy az autó is porrá ég.
#6- nem az üzemanyag csövön megy olyankor a nafta a motorba.
Mégcsak nem is gázolaj.
Egyedül a levegőt tudod elvenni, az az egy esélyed van megállítani a láncteskciót!
Vészleállító kar... ez nem darusautó. :)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!