Járó motornál, egy autó olajsapkáját letekerem és vákuumot érzek ez normális jelenség? Ha igen, mi okozza a jelenséget?
Persze.
Ennél a típusnál a turbó elé van bekötve a kartergáz visszavezető cső, a turbó szívóhatása vákumot csinál a forgattyúsházban.
Erre én is kíváncsi lennék (Opel Astra H 1.6 16v Z16XER)
Találtam egy cikket de nekem még így sem egyértelmű, hiszen az olajbetöltő sapkát alig tudom levenni....
#3: A tiéd egy szerencsésebb változat, mint a Z16XEP. Az sokkal hajlamosabb erre és az olajfogyasztásra. Megoldhatja a problémád amit a linken lévő oldalon is ajánlanak. Én anno beszéltem vele, de olcsóbb megoldás mellett döntöttem és az megszüntette a hibát. Találj egy jó szerelőt aki leveszi a szívósort és kitakarítja alaposa, majd cseréli a szelepfedél membránt. Nekem megoldotta a vákum és az állandó 170es hibakódot. Azóta néha visszajön, de el is tűnik. A kocsi nem gyengébb, nem rángat stb. Sajnos ezek hajlamosak eltömődni egy idő után, mert eszik at olajaty koxolodnak. Az is számít hol használod, mennyit városban és mennyit nem. Gyakori olajcsere kell, 10 max 15k és jó minőségű. Egy szar konstrukció szerintem sajnos az összes, de olcsó hozzá minden legalább. A tiéd eszi az olajat? Hány km van benne?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!