Bmw 320i e36 melegedési probléma vagy normális jelenség?
Nagyon úgy néz ki hogy rossz a termosztát, folyamatosan nyitva van és állandóan kapja a hűtést a motor, így nem bír felmelegedni üzemi hőfokra.
Ugyanez volt a baj a Suzukimmal is, tegnap előtt kicseréltem a termosztátot, azóta semmi baja, kb 4km után 90fokon van a víz, még így a nagy mínuszokban is,a fűtése is sokkal jobb lett.
#5: tanultál már gépjármű motor tervezéssel kapcsolatos dolgokat? Pl. termodinamika? Hőtan? stb.?
Nem részletezem ami az egyetemi könyvekben levannak írva és ha nem hiszed, hogy annyi méretű termosztát van akkor nézz utána!
Sőt nemcsak a termosztát, de a viszkó is más az Ausztrál piacosban és más az Europai piacosban, de még a hűtő mérete is egyes tipusoknál(emlékeim szerint e36 nál a hűtő mérete csak klima v. klimanélküli kiviteltől függ azonos motor esetén, tehát 20i 20i)
termosztát ennyi..
kb 110-130 között a menetszél szépen lehűti a motort.. feltehetőleg 190 körül megint jó lenne de az más kérdés.
Nem tesz jót az autónak, ill a motornak, termosztát csere pár ezer forint, friss hűtőfolyadék bele, és ha már hideg motorral kapta az ivet akkor egy olajcsere azt használd egészséggel, a köv meghibásodásig :D
6#: olvasás megy? 8általános megvolt?
Az a baj a viszkóval, hogy elöregedett és mikor melegszik a motor nem zár össze, erre a csoró aki megvette álmai 500euros e36 -ját kiszerelte a termosztátot a kocsiból és nincs most benne, mert így adta el miután 1500ért se bírta tankolni.
Tapasztalat!!!! Nekem is meg még kb. 10ből8 embernek mikor megvette a BMW-t a viszkó szar volt! 8szar viszkó mellé jár kb. 2nél fixre hegesztve 2nél termosztát kiszerelve a maradék 4nél meg nyáron lehúzott ablak mellett ment a fűtés amíg nem adták el, mert különben az a 4 már hengerfejes lenne eladás előtt...
37-es, most látom, hogy a viszkós baromságot is te írod, nemcsak az éghajlatfüggű termosztátos agymenésedet. Az, hogy egyszer olvastál valamit, amiből bizonyos foszlányok most felböffennek, még nem jelenti azt, hogy olyan marha okos vagy.
Az egy dolog, hogy utángyártott, gagyi termosztátok között lehet jelentős különbség a nyitási hőmérsékletek között (ami gyakran köszönőviszonyban sincs a valósággal), erre semmi szükség. Ha egy termosztát 93 fokos, akkor az 93 fokon kezd nyitni -25 meg +40 fokban is, és igyekszik ezen a motor számára ideális hőfokon tartani a vizet, és marhára mindegy, hogy milyen klímájú országban használod azt az autót.
Egy jó termosztáttal nem fog a vízóra le-fel ugrálni, egy idő után beáll az üzemi hőmérsékletre, és ott marad. Ha lehűlne, visszazár, ha túlmelegedne, bekapcsol a ventillátor, nem olyan misztikus ez.
A termosztát kiszedésről: sok értelme nincs, sőt, ronthat a hűtésen, mivel a termosztátnak az is feladata, hogy nyitáskor zárja a kis hűtőkört, így ha kiszedik, a vízpumpa nem csak a nagy körön, a hűtőn keresztül forgatja a vizet, hanem a nyitott kis körön is, teljesen hatástalanul.
A viszkóról: (tekintsünk most el attól, hogy aki nem képes kicserélni a rossz viszkót vagy termosztátot, az ne akarjon BMW-t) ha esetleg le lenne fixálva (nem hegesztve, ehhez általában alut kellene vashoz hegeszteni, ami macerás), jó termosztát mellett akkor se lenne túl nagy hatással a melegedésre, mivel hideg motornál a lezárt, hideg hűtőt fújkászolja.
Olvasgass még, szükséged van rá.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!