Ti melyiket választanátok? Golf, Octavia RS, Focus RS, Audi RS, Seat Leon Cupra?
Sziasztok, a ti véleményetekre lennék kíváncsi hogy mindennapokban illetve akár versenypályán melyik autó használhatóbb?
Megkérdeztem egy két ismerősömet de mindenki a VW-Koszern autókért volt oda. Én inkább az Audi-t választanám mivel anyaghasználatban illetve nem túlhúzott 2.0 TSI motrokkal megy jó időket hanem inkább 3 vagy 4 liter TFSI-ből hoznak ki 400-500 lóerőket. Természetesen az ára sokkal drágább de szerintetek megér annyi felárat mondjuk egy S6 ilyen 2013-2014 es évekből vagy inkább egy új LEON cupra?
Kíváncsi lennék hogy melyik miben jobb a különböző márkákból.
Előre is köszi a válaszokat!
Egyiket se. Vennék egy Impreza sti-t .Tuning nélkül is kb veri mindegyiket de tuninggal meg aztán egekbe lehet szöktetni a lovakat csak igazából nem sok értelme van.
No meg az Audi is Vw konszern..
Itt picit tovább is mentek és egy (gondolom) chippelt VW POLO 1.9TDI vel otthagynak egy RS6 ot nemis S6 ot
https://www.youtube.com/watch?v=ilUIJGV_Gm0
Ezekről beszélek, elég annyit beírni hogy s6 vs cupra vagy akár golf r nem én hasonlítom csak össze és általában összes videóban verik a kis gépek
https://www.youtube.com/watch?v=C74I-tAyOUQ
Erről nem is beszélve
Azért azt megjegyezném hogy a híres Imprezát egy chiptuningolt GTI megeszi reggelire, rajtnál jó az az összkerék, de sok elvész a hajtásban az erejéből :) Imprezát akkor vennék ha lenne egy kis rally beütésem, de utcára vannak jobb alternativák tőle, oda fölöseges az állandó összkerék.
Egyébként ha élményért autóznál, véleményem szerint kicsi kasztni, alacsony súlypont, egy jó futómű, meg egy erős motor, és sokkal jobbat autózol vele, mint egy A6 méretű 2 tonnás nagy hajóval amiben van egy böszme nagy nehéz orrmotor. Nem menti meg az összkerék se.
Persze mindennapokban egy A6 méretű autó kényelmesebb, de ez már egyéni igények kérdése kinek mi a fontos.
Úgyhogy én GTI, Cupra, TT, TTRS, RS3 ezekre szavaznék elsőkörben konszernen belül, de egy RS Focust vagy egy Megane RS-t is kipróbálnék. Újabb Japánok közül nekem a Nissan 370z az etalon, régebbiek közül meg a Lancer EVO 7-8-9, vagy a régebbi Imprezák.
Olyat mondani nem nagyon lehet hogy jobb vagy rosszabb, S6 egy erős luxushajó, a GTI/Cupra egy pörgős utcai hothatch, Imprezák, EVOk rally legendák, ki melyik ízű fagyit szereti :)
S5ből van coupé, én mindenképp azt venném, rövidebb a tengelytáv, kisebb a fordulási ív, könnyebb az egész autó, merevebb a kasztni, hirtelen fejből számokat nem tudok, de nem biztos hogy a 0-200-on az S6 gyorsabb lenne. Ha tényleg vételben gondolkodsz, én viszont ragaszkodnék a V8-ashoz, már csak azért mert egy V8-at egyszer az életben birtokolni kell :D Nyilván a V6 kisebb könnyebb, viszont majdnem ugyanolyan erős, de nem tudom az mennyire lehet megbízható motor, a 4.2 viszont már bizonyított az évek során.
Viszont azt 100%-ban merem állítani, hogy sokkal fürgébb az S6-tól, főleg ha mondjuk S6ból egy kombit veszünk alapul, mert 100ból talán 1 szedán ha van. Kanyarokban sokkal jobb lesz.
Ja és csakis S-tronic váltóval, a Triptonicot felejtsd el ha sportos vezetést keresel, nekem konszernen belüli 2.0TFSI autóm van, DSG-vel, ami ugyanaz mint az S-tronic az audinál csak más a neve, ez a duplakuplungos váltó, egy Triptonictól sokkal gyorsabb, ha esetleg ilyet veszel, váltóolajat szűrővel 30 ezrenként cseréld és nem lesz gond. A 6 sebességes esetében, a 7 sebességes száraz váltótól viszont óva intenélek mert az nagyon rosszul sikerült. De ha van belőle kézi, az se rossz.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!