Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Hogyan stuntoljunk MZ-vel? A...

Hogyan stuntoljunk MZ-vel? A poliamid és danamid ugyan az?

Figyelt kérdés

Régóta érdekel a stunt és úgy néz ki ez éven lesz rá lehetőségem elkezdeni. De sok kérdés merült fel bennem.

Egy mz etz 150est tervezek venni/átalakítani. És itt jönnek a gondok.


1. A legtöbben a 150est ajánlják erre a célra elkezdeni, nem értem a 250est miért mellőzik!?

2, Mire figyeljek a megfelelő donor megvásárlásánál, mennyire fontos az állapot?

3, A vázon mely azok a pontok amiket érdemes megerősíteni (ha meg kell)

4, Motorikusan (+teleszkópok) mit érdemes rajta bütykölni, hogy bírja a strapát?

5, Bukógombát is szeretnék rá nyílván, azt olvastam/hallottam hogy a danamid/poliamid erre a megfelelő anyag. Hova és hogyan érdemes ezeket fel eszkábálni?

6, Olajaos tárcsa fékek előre-hátra +kormányra vezetése? (bonyolult lenne itt megválaszolni szóval ha valaki nagyon benne van ebben a témában privátban felvenném vele a kapcsolatot)

7, Jó lenne, ha papíros lenne a motor ugyanis van A2-re jogsim és tökéletes lenne vele mászkálni a tóra haverokkal. Viszont nem tudom bukógomba meg egyéb átalakításokkal átengednék e műszakin. Ha nem, akkor nyilván nem figyelek vásárlásnál az iratok meglétére.



2018. márc. 6. 17:55
Sajnos még nem érkezett válasz a kérdésre.
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!