Hogyan stuntoljunk MZ-vel? A poliamid és danamid ugyan az?
Régóta érdekel a stunt és úgy néz ki ez éven lesz rá lehetőségem elkezdeni. De sok kérdés merült fel bennem.
Egy mz etz 150est tervezek venni/átalakítani. És itt jönnek a gondok.
1. A legtöbben a 150est ajánlják erre a célra elkezdeni, nem értem a 250est miért mellőzik!?
2, Mire figyeljek a megfelelő donor megvásárlásánál, mennyire fontos az állapot?
3, A vázon mely azok a pontok amiket érdemes megerősíteni (ha meg kell)
4, Motorikusan (+teleszkópok) mit érdemes rajta bütykölni, hogy bírja a strapát?
5, Bukógombát is szeretnék rá nyílván, azt olvastam/hallottam hogy a danamid/poliamid erre a megfelelő anyag. Hova és hogyan érdemes ezeket fel eszkábálni?
6, Olajaos tárcsa fékek előre-hátra +kormányra vezetése? (bonyolult lenne itt megválaszolni szóval ha valaki nagyon benne van ebben a témában privátban felvenném vele a kapcsolatot)
7, Jó lenne, ha papíros lenne a motor ugyanis van A2-re jogsim és tökéletes lenne vele mászkálni a tóra haverokkal. Viszont nem tudom bukógomba meg egyéb átalakításokkal átengednék e műszakin. Ha nem, akkor nyilván nem figyelek vásárlásnál az iratok meglétére.
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!