Mennyivel fogyaszt többet?
Ha 4ben megyek városba 5 helyett?
A kérdés adott, nem így használom puszta kíváncsiság, hogy megéri-e 1.4 z14xep
Milyen tartományban fogyaszt a legjobban? Ált 5.ben beállok 2500re-80 tempó ha kétsávos, egysávosnal 3000-100
Nyáron elmentem 230kmt 12,5 literből vagyis 5.2-5.4
Most a téli forgalomban, csúszós út miatt hagyok tartalekot vagyis később váltok. 8 licsire felment
Ez Astra G ugye?
5-ben városban? Jó hogy nem fullad le. 50-nél, hogy meg is mozduljon inkább 3-ban kell járni. De max 4.ben
Halálosan megkímélt autó, se olajat nem eszi, se semmit.
Legkevesebb 20km távra volt használva gyakrabban 30 de oda os meg vissza is. édesapámnál első tulaj. 100 000 km csak.
Szerpentinea szakaszob volt használva, mindig melegvolt, sosem volt kihajtva 2000-3000 közt ő max 2500ig hajtotta.
Először is el kell dönteni, mit akartál írni. Azt írod, hogy negyedikben mész a városba ödödik helyett. A kulcsszó a városba. Tehát a város irányába, vagyis valószínűsíthetően lakott területen kívül, főútvonalon, 90-100 km/h körüli sebességgel. Ha negyedikben mész, többet forog a motor, többet fogyaszt, mint ha ötödikben mennél, amit ekkora tempóra optimalizáltak.
Ha azt akartad írni, hogy a városban mész (tehát bent a városban), akkor árnyaltabb a kép. Ha gurulsz ötvennel, esetleg tempomattal, akkor ötödikben lehet, hogy kevesebbet fogyaszt, de nem annyival, mint negyedikben, ahol kevésbé fog erőlködni, ha gázt adsz. Jellemzően ilyen körülmények között úgysem teszel meg 50-100 kilométereket, hogy az a 2 decis fogyasztáskülönbség bármikor észrevehető legyen. Mert kb ilyen különbségről beszélhetünk 100 km-re vetítve, de persze csak akkor, ha egyenletes 50-nel gurulnál ennyit, sík felületen.
7# sőt? Többet fogyaszt???
Ezt fejtsd ki miért kérlek.
6# rendben, bocsánat miközbe ide irok éppen számlákat is írok.
Nem miközbe, hanem miközben. :) Ne haragudj, hogy kijavítom ezeket, de azt tapasztalom, hogy már az emberek nagyobbik fele nem tud ragozni, és szeretném, ha egy ideig még beszélnénk a magyar nyelvet.
Abban igaza van az utánam (előttem) szólónak, hogy tényleg tévedés azt hinni, hogy 1200-as fordulaton kevesebbet fogyaszt majd az autó, mint 1600-ason. Sokan nem foglalkoznak vele, talán észre sem veszik, hogy rángat az autó, beleremeg az egész hajtáslánc, hogy nem optimális fordulatszám-tartományban működik a motor, hanem erőlködik ott, ahol még nyomatékszegény. Hogy miért káros ez, és mire, azt talán elmondja majd valaki, aki műszakilag jobban ért hozzá nálam. A másik dolog, hogy tényleg az-e a legfontosabb, hogy a lehető legkevesebbet fogyasszon, és megspórolj ezzel 200-300 forintot egy hónapban, vagy az, hogy hosszú távon ne tedd tönkre az erőátvitelt.
Megfelelő követési távolságot tartva az előtted haladótól például sokkal nagyobb fogyasztáscsökkentést lehet elérni, mint hogy négyesben vagy ötösben mész városban.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!