Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Német vs. Japán kocsik. Kinek...

Német vs. Japán kocsik. Kinek melyik vált be jobban és miért?

Figyelt kérdés
olyan válaszolók válasza érdekel csak, akiknek volt német és japán kocsijuk is. Nem akarok háborút kirobbantani nem érdekel a másik kocsijának a sz@rozása csak szimplán kiváncsi vagyok, hogy kinek melyik vált be.
2010. jún. 8. 17:54
1 2
 1/11 anonim ***** válasza:

Nekem BMW-m van, elég régi, de még mindig megbízható.

Nagyon szeretem :)

Kényelmes, fürge, jól néz ki és biztonságos.

Ehhez még jön a jó vezetési élmény: nagyon merev az egész autó, hátsókerékhajtás, és egy nagyonjó futómű.

Szeretem :)

2010. jún. 8. 17:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/11 anonim ***** válasza:

Merci, sose mást :)

egy E osztályom van 2005-s, merci helyett sose vennék mást

2010. jún. 8. 17:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/11 A kérdező kommentje:
ez tök jó:) de engem azoknak a kommentelőknek a válasza érdekelne akiknek volt már mindkettő (japán-német). köszi.
2010. jún. 8. 18:00
 4/11 anonim ***** válasza:
németország és skandinávia gyárt autókat. a többiek csak próbálkoznak.
2010. jún. 8. 19:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/11 anonim ***** válasza:

német:)

Opel omega kombi...még az első szériás:)

2010. jún. 8. 19:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/11 anonim ***** válasza:

Német, egyértelmü

Autót csak a Németek és az Amerikaiak gyártanak (1-2 japán kivételével) a többi csak közlekedési eszköz.

2010. jún. 8. 20:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/11 anonim ***** válasza:

Szia!

Nekem volt egy Audi A4 2006-os évjáratú autóm.9000km-el vettem használtan.Most van egy Toyota Corolla 1,4 D4D-m 2007-es évjáratú.Ezt 92000km-el vettem.Szerintem a két autó között alapvető különbségek a következők:Német autók nagyon igényesen és szépen vannak megcsinálva,minden kis apróságra odafigyelnek a tervezésnél.Nagyon jó a hangszigetelésük,szép és igényes a belső terük.Viszont nagyon szervízigényesek,és a fenntartási költségük is nagyon magas(kötelező szervíz).A japán autók hátránya,hogy rossz a hangszigetelése,nem figyelnek a részletekre,és nagyon egyszerűen oldanak meg mindent,ami egyrészt nagyon jó megoldás,másrészt általában nem a legszebb.Előnyük,hogy nagyon megbízhatóak,alkatrész szinte soha nem kell hozzá,a kopó alkatrészeken kívül.Nagyon olcsó a fenntartásuk,és a szervízük is a negyede a német autóénak.Ha ezt az autót lecserélem,biztos,hogy megint japán autót veszek.Kivéve,ha nagyn sok pénzem lesz,és megtudok venni egy vadi új Audit,amit ha szervízbe kell vinnem,lesz mellette kettő,és lazán kitudom fizetni a 120000ft-os első kötelező szervíz összegét.Mert tőlem ennyit akartak elkérni az első 30000km-es első szervízre,ami olajcseréből szűrővel,és fékolajcseréből allt volna. A Toyotánál a 105000km-es szervíz,ugyanebből áll,és 26000ft-ba került.

2010. jún. 9. 00:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/11 anonim ***** válasza:
Hát az a 120.000 Az szerintem átverés lett volna, 30-40.000től nem drágább semmelyik kocsiba se a kötelező szerviz.
2010. jún. 9. 09:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/11 anonim ***** válasza:
Porsche Pesthez vittem.Az Audi,és már a német autók többsége hosszított intervallumú olajjal vannak ellátva.(Ami nem drágább az olaj csak 4-5 ezer forinttal mint a normál motorolaj 4 liternél.)Tehát az első szervíz 30000km ,vagy 2 év.Ha nem hiszed el hívd fel őket,és mond van egy Audid,vinnéd első szervízre.A válasz nekem az volt,hogy " Az első szervíz nem vészes,kijön 100000-120000ft körüli összegből.Ekkor letettem a telefont.
2010. jún. 9. 12:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/11 anonim ***** válasza:

Első válaszadónak 316i BMW-je van! :)

Amúgy nekem volt német autóm, meg most koreai van, viszont japán autókban is ültem :)

Amúgy nagyjából annyi, hogy a németek a minőségre figyelnek oda, precízen rakják össze, a beltér letisztult, ami egyesek szerint egyszerű, viszont van bennük "kraft"!

A japó autók inkább "rizsrakéták", olyan, mintha feleannyi anyag lenne bennük, mint a hasonló német autókban, a belső dizájn elég fantáziátlan, a motorokat pedig általában pörgetni kell.

A megbízhatóságban ez a 2 terület az első, bár itt is, és ott is vannak problemák!

Viszont nekem most egy KIA cee'd-em van, és azt mondom, hogy elmentem megnézni az új Golfot, és őszintén csalódtam benne! Többe került, mint amennyiért én vettem, elavult 102-lovas 1.6-os motorja volt, a műszerfal amit annyit mondtak, hogy rossz anyagokból van a cee'd-é, ehhez képest a VI Golfnak keményebb a műszerfala, a formatervről meg annyit, hogy bementem, parkolok, a szemem sarkából pedig látok egy aránylag szép ránc felvarrott V-ös GOlfot! Odanézek, erre kiderül, hogy ez a VI!

2010. jún. 9. 16:29
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!