Német vs. Japán kocsik. Kinek melyik vált be jobban és miért?
Nekem BMW-m van, elég régi, de még mindig megbízható.
Nagyon szeretem :)
Kényelmes, fürge, jól néz ki és biztonságos.
Ehhez még jön a jó vezetési élmény: nagyon merev az egész autó, hátsókerékhajtás, és egy nagyonjó futómű.
Szeretem :)
Merci, sose mást :)
egy E osztályom van 2005-s, merci helyett sose vennék mást
német:)
Opel omega kombi...még az első szériás:)
Német, egyértelmü
Autót csak a Németek és az Amerikaiak gyártanak (1-2 japán kivételével) a többi csak közlekedési eszköz.
Szia!
Nekem volt egy Audi A4 2006-os évjáratú autóm.9000km-el vettem használtan.Most van egy Toyota Corolla 1,4 D4D-m 2007-es évjáratú.Ezt 92000km-el vettem.Szerintem a két autó között alapvető különbségek a következők:Német autók nagyon igényesen és szépen vannak megcsinálva,minden kis apróságra odafigyelnek a tervezésnél.Nagyon jó a hangszigetelésük,szép és igényes a belső terük.Viszont nagyon szervízigényesek,és a fenntartási költségük is nagyon magas(kötelező szervíz).A japán autók hátránya,hogy rossz a hangszigetelése,nem figyelnek a részletekre,és nagyon egyszerűen oldanak meg mindent,ami egyrészt nagyon jó megoldás,másrészt általában nem a legszebb.Előnyük,hogy nagyon megbízhatóak,alkatrész szinte soha nem kell hozzá,a kopó alkatrészeken kívül.Nagyon olcsó a fenntartásuk,és a szervízük is a negyede a német autóénak.Ha ezt az autót lecserélem,biztos,hogy megint japán autót veszek.Kivéve,ha nagyn sok pénzem lesz,és megtudok venni egy vadi új Audit,amit ha szervízbe kell vinnem,lesz mellette kettő,és lazán kitudom fizetni a 120000ft-os első kötelező szervíz összegét.Mert tőlem ennyit akartak elkérni az első 30000km-es első szervízre,ami olajcseréből szűrővel,és fékolajcseréből allt volna. A Toyotánál a 105000km-es szervíz,ugyanebből áll,és 26000ft-ba került.
Első válaszadónak 316i BMW-je van! :)
Amúgy nekem volt német autóm, meg most koreai van, viszont japán autókban is ültem :)
Amúgy nagyjából annyi, hogy a németek a minőségre figyelnek oda, precízen rakják össze, a beltér letisztult, ami egyesek szerint egyszerű, viszont van bennük "kraft"!
A japó autók inkább "rizsrakéták", olyan, mintha feleannyi anyag lenne bennük, mint a hasonló német autókban, a belső dizájn elég fantáziátlan, a motorokat pedig általában pörgetni kell.
A megbízhatóságban ez a 2 terület az első, bár itt is, és ott is vannak problemák!
Viszont nekem most egy KIA cee'd-em van, és azt mondom, hogy elmentem megnézni az új Golfot, és őszintén csalódtam benne! Többe került, mint amennyiért én vettem, elavult 102-lovas 1.6-os motorja volt, a műszerfal amit annyit mondtak, hogy rossz anyagokból van a cee'd-é, ehhez képest a VI Golfnak keményebb a műszerfala, a formatervről meg annyit, hogy bementem, parkolok, a szemem sarkából pedig látok egy aránylag szép ránc felvarrott V-ös GOlfot! Odanézek, erre kiderül, hogy ez a VI!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!