Kettős tömegű hangosabb hidegen ha haldoklik?
2.0 CRTDI+DSG
Ez is kettős tömegű lendkerékkel szerelt. Zakatoló hangja van. De bemelegedés után elhagyja. Ez tényleg lehet lendkerék hiba?
Nem az a kérdés, hogy a motor hangosabb-e. Az evidens.
Arra lennék kíváncsi, hogy ha haldoklik a kettőstömegű akkor annak változik-e a kattogó zakatoló hangja, ahogy bemelegszik
A DSG az sima 2 kuplungos robotizált (automatizált) váltó, nem igazi automata (műszakilag kézi váltó, elektronikailag "automata") - igazi bolygóműves automatában nincs kettős tömegű lendkerék)
A lényeg - elvileg a haldokló kettős tömegű lendkereket a motor leállításakor koppanó hangról lehet felismerni.
Utolsó két válaszoló, köszönöm.
Leállításkor még nem figyeltem fel rá, de majd jobban hallgatom leállításkor is.
Hát jó lenne egy garantáltan profival meghalgattatni, de még nem találtam.
Mindenki írja ezt a "leállításkor koppanást".
Nekem egyik autóm se produkált ilyet.
Az egyiken a hibajelenség az volt, hogy kizárólag bemelegedve félig kinyomott kuplungnál a fogásponton adott egy ilyen kerregő hangot. Szervizben azt mondták, hogy már a szétesés határán volt a lendkerék és a második legrosszabb állapotú volt amivel valaha találkoztak. Ennek ellenére más hibajelenség nem volt, semmi koppanás.
A másik autón kizárólag hidegen és csak alapjáraton valami szabálytalanul csörgött-zörgött. A kuplungot kinyomva elhallgatott, majd felengedve megint kezdte. Bemelegedve nem csinálta. Leállításkor koppanás szintén nem volt.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!