Autó max 3 millióig?
Sziasztok autóvásárláson gondolkodok ugye max 3 millió ftig.a kérdésem az lenne ti milyen autót ajánlanátok?pl: napi max 50km a munkahelyem oda vissza mellé a napi teendöket nem nagyon tudom kiszámolni ugye...mindenesetre évi 20ezer kmnél többet tuti nem mennék vele de a 15 is necces. 2ezresnél nem nagyon szeretnék nagyobb motort szerintem értelmetlen lenne nekem.
Kombit nem szeretnék nincsenek még gyerekeim , nem szoktam nagyon cuccolni se sehova :D. Szerintem a dízelt is kizáhatjuk ilyen kevés éves futás teljesítménnyel. Kiváncsi vagyok. Ti mit vennétek ?
napi 50km szerintem nem keves, es lesz az tobb is!
amikor en vettem az autom, szinten a munkahelyi tavval szamoltam, ami nekem oda vissza 30km
valahogy azon kapom magam naponta 50-60km siman elmegy vele
en dizelt vennek a helyedben, ennyiert jot kapsz, vw jetta 2013-as peldaul
Toyota, suzuki, kia, honda, hyundai, mitsubishi.
Szerintem ezek közül nézegess.
2# magyar utakra alfa?? Noormális vagy? Milliószor jobb autót lehet venni annál....
Octavia-t is lehet venni normálisat ennyi pénzér
Magyar utak... Mintha a többi szarnak nem cseszné szét a futóművét...
Ennyiért már lehet venni 3-4 éves gyári garanciás (Kia) vagy kereskedői garanciás (Dasweltauto) autókat is. Ilyenekből válogatnék (és tettem is).
A napi 50 km egy CR dízelnek tényleg kevés, 25 km-en éppcsak bemelegszik. Az enyém 12 km-nél éri el a 75°C-ot nulla fokos kinti hőmérséklet mellett városban. Volt, hogy ügyintéztem valamit, ami miatt Pesten szinte folyamatosan mentem 50 km-t, de akkor is éppcsak túllépte a 80°C-ot az OLAJ hőmérséklete (eddig is az olajról írtam). Tehát nem ideális. Ráadásul a CR-ek többsége DPF-es, amit rendszresen meg kell hajtani, hogy kikormolja magát. Nálam nem gond a hétköznapi 5*2*12km, mert hétvégenete belemegy pályán 400 km, ekkor szokott regenerálni a kocsi. Viszont, ha kihagyok egy hétvégét, akkor a következő héten városban jön rá a regenerálhatnék, ami nem ideális, mert nem szabad megszakítani.
Marad tehát a benzines világ. Kis feltöltöttet megint nem érdemes venni, mert többségében van bennük kettőstömegű is, a befecskendezésüknek "hála" meg sokan kokszosodnak.
Így el is jutottunk a szívó benzines kocsikig. Ha a fogyasztás nem szempont, azaz nem zavar, ha tíz fölött eszik a kocsi, akkor nyugodtan lehet az 1.6-2.0 blokkok közül válogatni, bár kis kasztnijú kocsik lévén, szegényes a választék.
Második generációs cee'd-ből így az 1.4 CVVT-t választanám.
VAG vonalon Seat Ibiza 1.4 16V (85 Le) vagy Skoda Fabia szintén ilyen motorral illetve - ha több komfort kell - VW Polo/Golf azok amiket megfontolnék.
Kicsit túlárazott, ám megbízhatóságával kompenzál a Honda Jazz, amennyiben a japán kocsik szimpatikusak. Városba ezek közül válogatnék, bár biztos létezik más "jóvétel" is, mégis a garancia hiánya miatt - a Jazz-en kívül - mást nem kockáztatnék.
MINDEN HASZNÁLT-AUTÓ VÁSÁRLÓNAK!
Egy jó tanács.Fontosak az itt leirt szempontok, de még fontosabb megnézni kitől és honnan veszed.Tapasztalatból mondom. Most gyüjtjük a károsúltakat.Ezen az oldalon, ha megkeresed a németautó.hu cimszót megismerheted a részleteket.Máshol is irunk rólla.
Ezt biztos nem ajánlom:GRAND Line s.r.o., németautó.hu, hazahozzuk, TM Autókölcsönző KFT.Ez mind ugyan az olyanok mint a kaméleon, folyton változtatják a nevüket. Nagyon megnyerőek, mig a pénzt kicsalják, a szerződést megkötik, aztán ha a szerződést megkötik csak a szakszerü, korrekt, udvarias hazug mese.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!