Hideg motornál lehet kevés nyomaték?
Ma reggel az autó lefulladt 2x. Utána kapcsoltam h hideg lehet néki. Reggel síelni indultunk volna négyen a közeli pályára, jol megvoltunk pakolva mondjuk síléc meg felszerelés, váltó, palyabot+fúró. Na mindegy nem ez a lényeg. 5-6% emelkedőn indultunk volna, az autó megmakacsolta magát előszőr kb au udvarból akartam kiállni akkor fulladt le 1300 ford +lassú kuplungfelengedes de ahogy terheltem egyből le. Az udvarból legurultam az alsó kapuig, mondván ott lejt majd csak felmegy, no amikor lassítottam szétnézni utana 2 ezres fordulaton próbáltam csúsztatni és egyből lefulladt.
Ezután megszívattam acvel 3x, majd indít 30 mp úgy h minden elektronikus fogyasztó le hátha hallok valamit. Elindult és azóts nem csinálja. Mobdjuk azóta -10 alá nem ment, de akkor -17,5 volt kora reggel 8 körül.
Astra classic 2 kombi 1.4 twinport (lengyel nem a szar német) z14xep láncos
Csak a hideg miatt lehetett ilyen? Nyugodtan elindulhatunk vele holnap estte? Attól félek lerobbanunk és szlovákul meg semennyire sem tudunk
Na ebből se lehet semmit megállapítani.
Az hogy lefúlladt , neked kellene tudni hogy miért.
Hogy motornál van a hiba vagy te vagy falábú , nem tudjuk.
De ha a motor lefullad, ott csak a sofőr a balf..z.
Mert amikor engedjük fel a kuplungot lehet érezni, hallani hogy a motoron hogy bírja vagy nem.
Annyira engedtem rá a kuplungot hogy épp fogjon de csúsztatva elszállt belőle minden erő.
Amúgy az Opel már vagy 80 éve nem német, max annyira mint a ford!
GM tulajdonában volt, amibamerikai és nem a német osztotta az észt, szóval az elbaxott motort a nagy német csinálta!
Most már Renault
27 ezer km vezettem le augusztus óta mióta van jogsim.
Legutoljára kétszer egymás után csak oktató mellett fulladtam le, egyszer pedig vizsga után mikor felfele próbáltam tolatni
"lengyel nem a szar német"
Hehe, ez tetszik. A lengyelek, mint a színvonalas technika képviselői, a németek meg a hülyék, akik nem értenek az autógyártáshoz :D Ja meg amúgy is, a Lengyelországban gyártott Astrának semmi köze nincs a németekhez, áá, dehogyis.
Még az 1.6-os twinport astrát is pörgetni kell, nemhogy az 1.4-eset...
kis emelkedőn 4 emberrel és cuccokkal lehet pörgetni 3000-ig simán.
volt "szerencsém" ezekhez az autókhoz és ami nagyon furcsa, hogy tolatáskor is kell őket pörgetni.
sokszor lefulladtam velük mire ráéreztem... pláne, hogy nekem öreg dízel mercim van ami még egy nagy emelkedőn is megugrik 900-as fordulatnál
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!