Érdemesebb lenne 200 ezer km után bevizsgáltatni illetve felújíttatni a turbót, mint megvárni amíg elromlik?
Rég trollkodtál, mi van veled?
Nem mondanám, hogy hiányoztak a kitalált kérdéseid az elmúlt fél évben ... vagy még régebb óta.
Miért feküdne ki, meséld már el. Ha megfelelően híg szintetikus olajat használsz, és úgy állsz le a motorral, ahogy azt a gyár előírta, akkor a turbó élettartama a motoréval megegyezik.
ennek két feltétele van. 1: az előírtnál is sűrűbben cseréld a -(nem sufniból vásárolt, kannából árult ismeretlen)- olajat, hanem fullszintetikust..
a turbó kenése, visszahűlése miatt úgy állj le, ahogy a kezelési könyv előírja.
Felesleges szétszedetni egy kompakt, már összeért gépet, elég akkor, ha baj van. Az sem egyik pillanatról a másikra következik be, előre látható az egyre jobban füstölő autón..
Alapvetően "amivel nincs baj, kár piszkálni" elvet vallom.
Az én turbómban már 290.000km van, gyári bontatlan, sosem volt vele még semmi gond, hibátlanul teszi a dolgát. Eszembe nem jutott még hogy fel kellene újíttatni.
Mielőtt valaki komolyan veszi ezt a trollt, kicsit érdemes olvasgatni:
köszönöm a hasznos válaszokat
utolsó: látom nincsen jobb dolgod, mint az én felhasználói profilommal elfoglalva lenned. Színvonal 10/10 :,D
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!