Skoda Octavi 1.2 TSI?
nem igen éri meg,elég nagy autóról beszélünk 1.2tonnás súllyal.
az az 1.2-es erőforrás gyenge oda és takarékos sem lesz.
a katalógus adatokat el kell felejteni fogyasztás terén,főleg ha ilyen kicsi a motor.
tfsi motor van az én kocsimban is még ha nem is sokoda te egy konszern,1.4 tfsi 6 sebeséges manuális váltóval,2010-es gyártás az enyém is.
addig takarékosak ezek a turbó benzinek még sebességet kell tartani és nem erőlködik.
nekem 3 személlyel autópályán 130-140kozt 8,5 liter lett az átlag komputer szerint.
vegyesben melóba /15km oda/,falvak,kis autóút stb úgy kb 7 literrel eljárok ha nem nyomom.
szerintem oktáviába sokat erőlködne az a kis 1.2es motor,én 1.4el venném inkább vagy 1.8-al.
az 1.8 nyilván többet fogyasztana de az megy is.pályán meg kisebb erőlködés miatt kevesebbet is fogyasztana én szerintem.
Céges Fabia kombiban vezettem 1.2 TSI-t. Egy személlyel ment mint a golyó, de 4 fővel, csomaggal, az érdi emelkedőn már nem nagyon gyorsult. Városban 8-11 litert evett, pályán, tempomattal 7,5-öt.
Mivel az Octavia nehezebb, nagyobb légellenállású, még lomhább lesz, még iszákosabb.
A 2010-2011 körüli 1.2 és 1.4 TSI motorok elég hirhedtek, nem merném bevállalni egyiket sem. Számtalan irodalom található meg neten róluk.
Problémamentes benzines az az 1.6-os, 8 szelepes szívó, ami még lomhább, mint az 1.2 TSI, de el nem romlik, ha van benne olaj és víz.
Ha pedig erős benzines kell, akkor 1.8 TSI a jó választás.
Dízelből az 1.6 CR az megint lomha, mint a szamár (nekem ilyen van), itt a 2.0 CR 110 lóval a jó döntés, mert ebben az egyben nincs DPF.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!