Lenne pár kérdés, amire nem nagyon tudok választ adni. Tudnátok segíteni?
1. Négyütemű motor működési elve?
2. Egy motornál hogyan helyezkednek el a tengelyek?
3. Milyen alkatrészeket köt össze a hajtókar?
4. Egy fékdob-ban fékbetét vagy fékpofa található?
Kimaradt még ez:
Egy 4 ütemű motornak hány Celsius fok az üzemi hőfoka?
1, [link]
2, milyen teggelyekre gondolsz? így erre nem lehet válaszolni
3, a hajtókar a dugattyút köti össze a főtengellyel(forgattyús tengely)
4. a fékdobban fékpofa van. régen a beroduált(kopó réteget) cserélték, újat szegecseltek rá ha elkopott, ma már a fékpofát egszerűen kicserélik.
üzemi hőfok kb 80-90 celsius fok
de ez tipustól is függ egy picit vagyis kb 80-90 celsius fok
a termosztát nyitási hőka nem minden tipusnál egyforma
van ahol 80 nál nyit van amelyiknél meg 95 foknál
"Egy 4 ütemű motornak hány Celsius fok az üzemi hőfoka?"
Hol mérve? Zárt folyadékhűtés esetén a hengerfej vízterében 80-95 °C közötti hőmérsékletet lehet mérni üzemi hőfokon. De ez nem azt jelenti, hogy minden motoralkatrész ilyen hőmérsékletű. Ráadásul vannak motorok, amik ennél kicsit magasabb vízhőfok mellett működnek jól, esetleg kisebb az az ablak, amiben a víz hőmérséklete jónak mondható. És ez még mindig csak egyféle (igaz, nagyon elterjedt) hűtési rendszer, a nyitott vízhűtés, illetve a léghűtés más üzemi hőfokon működik.
Oda kellett volna figyelni órán...
1. linkelték
2. hengerre gondolsz inkább, nem? Soros, V,W, boxer (csillag)...
3. Főtengely, dugattyú
4. Is-is. Belül van két pofa, amiken rajta vannak a kopó betétek
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!