A gyorsulási motorok miért nem állnak egykerékre mikor nagyon hirtelen gyorsulnak fel mint ahogy az átlag motorok szoktak?
nem lövik rá a kuplungot,kellő képpen csúsztatják,illetve súlypontjukat is előre helyezik azzal hogy előre hajolnak.
még a 1000res útcai gyorsaságiktól 3-3,5x erősebb turbós hayabusák nál is megoldható támasztó kerék nélkül pusztán nyújtott hátsó villával.
aminén már szükség van kitámasztóra az a top fuel kategória kb 1000lóerős vagy jóval afeletti gépek.
de ott már totál más a motor kinézete is,az már ízig vérig gyorsulásra tervezett.
és ott az a fő cél hogy az első kerék ne is érjen le,amég az első kerék lent van addig nem gyorsul a gép rendesen.
Magyarországon top fuel motorja talán csak Tottinak van,/Tóth Zoltán autómániából is ismert/,de pl kunmadarasra rendszeresen szokott látogatni az egyre ügyesebb roman sixta.
ő egy 1200lóerős top fuel-al megy.
Ha érdekelnek az ilyen dolgok látogass le kiskunlacházára vagy még jobb kunmadarasra ahol már európa szintű a drag pálya minősége.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!