A Suzuki Celerio az még alacsonyabb presztízst képvisel mint a Swift, Ignis? Miért ilyen ritka?
Új Ignisből sem sokat látsz.
Mini autók, amelyek méretük miatt sok embernél már alapból nem jelentenek alternatívát, a Celeriot Thaiföldön gyártják, az új Ignist Indiában, Európába viszonylag keveset hoznak. Nem is állnak sorba értük, de ez elmondható bármelyik mini méretben készült autóról
Ha rajta van a Suzuki jel, már nem számít autónak.
De ha azt mondod hogy van egy Subaru Justyd, elalélnak hogy hú, Subaru! Kár, hogy az is majdnem ugyanaz az Ignis.
Szóval itthon a Celerio is csak egy Suzukis kocsija.
A Japánban gyártott új Szwift három hegeres, ezres, benzines, turbófeltöltővel csekély 120 lóerős. Az automata változat acélszíjas kúpos fokozatmentes.
Mindez halk, nagyon gyors, kimondott városi csoda.
Aki vár még egy évet, ugyanezt villanyban is megkapja Samsung aksival.
Kicsi, fapados, zörög, kényelmetlen.
A Sedicinek azért más az eleje, nem csak az embléma más.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!