Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » A Renaultnál hasonló játszódik...

A Renaultnál hasonló játszódik le, mint régebben a Volkswagennél?

Figyelt kérdés

A Volkswagent eredetileg a német állam azért hozta létre a 20. század elején,hogy legyen egy olyan márka, ami olyan autókat gyárt, ami elérhető szinte bárki számára.

Ez így is volt, a Volkswagen egészen a 90-es évek legelejéig népautó volt.Utána kezdett ebből kinőni.

Megvette a Skodát, Seatot, így azok váltak a népautókká.A Volkswagen maga pedig több lett, mint egy népautó, ez az árán is meglátszik.


Én hasonlót látok a Renault-Daciánál is, csak más a folyamat.

Én emlékszem az első új generációs Daciákra, borzalmasak voltak, kívülről csúnyák voltak, a belcsen is valami hihetetlenül gagyin nézett ki, látszott rajta,hogy "Tesco gazdaságosan" olcsó.De tényleg olcsó is volt.

De, a motorkínálat is Renaultokból kikukázott konstrukció volt.

Aztán, azóta sokat fejlődött az a márka,a mostani modellekben sokkal jobb az anyagminőség, jobb motorok választhatóak hozzá,több extra, jobban felszerelhetőek.

Viszont, az árakon is emeltek.

Ha megnézzük az új Dustert, egészen pofás lett (de azokat a szörnyű ajtókilincseket elfelejthetnék végre).

[link]

[link]



De, maga az anyamárka, a Renault is jobbá vált.


2018. febr. 3. 11:44
 1/7 anonim ***** válasza:
96%
Nem unod még ezt a témát? :)
2018. febr. 3. 11:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim ***** válasza:
94%
Ezeket az okoskodó márkabuz1 kérdéseket egy ember teszi fel? :)
2018. febr. 3. 12:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 anonim ***** válasza:
95%
Aha, a stilusa lebuktatja.
2018. febr. 3. 14:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 anonim ***** válasza:
Érdekes dolgot feszegetsz. A leírásodat (VW-Skoda kapcsolat) én is végigfigyeltem-végigéltem, és mivel a mai autók már tök ugyanolyanok formailag, motorilag, stb., így nem érdekel a téma. Amúgy igazad van.
2018. febr. 3. 16:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 anonim ***** válasza:
42%
A különbség csak annyi, hogy a VW inkább szarabb lett, nem jobb. Lásd korai TSI motorok, TDI gondok, anyagminőség, beltér is biliműanyag. Nyilván nem egy 10 milliós Passatra gondolok.
2018. febr. 3. 21:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 anonim ***** válasza:
9%

Ha már VW szapulás?

Az 1.6 és 2.0 CRDTDI-kel mi a gond a VW-nél? Elmondom én, semmi, sőt, a legmegbízhatóbb dízelmotorok között vannak a piacon. A TSI-k 2012 után szintén hibátlanok, több millió TSI motorral szerelt autó gurul az utakon, de ugye az emberekhez mindig csak a rémhírek jutnak el.

2018. febr. 3. 23:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 anonim ***** válasza:
Nem szapultam, leírtam a tényeket. Több millió TSI-t eladtak mire rájöttek, hogy talán a lánccal meg a koksszal kéne valamit kezdeni. Ez lenne a német precizitás? Már a tervezőasztalnál ülve rá kellett volna jönni... A TDI-nél a szoftverrel és a helyzet kezelésével vannak nagy bajok. Csalt a szoftver, több volt a nitrogén oxid. Pedig meg tudták volna tervezni megfelelőre is, csak úgy látszik az épeszű mérnökök elmentek máshova. Lebuktak, kiadták a javítást, ami való igaz kijavította a nitrogén oxidot, cserébe több lett a korom, a DPF kétszer olyan gyorsan tömődik el, bár legalább ez határértéken belül maradt. És akkor most így jó? Meg lehetett volna ezt csinálni normálisan is, csak oda kellett volna ülni az asztalhoz a seggükre a mérnököknek. Nem divat náluk. Szeretem a német autókat, de a VW-nek köze nincs a német minőséghez. Régen volt csak...
2018. febr. 4. 10:46
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!