A Renaultnál hasonló játszódik le, mint régebben a Volkswagennél?
A Volkswagent eredetileg a német állam azért hozta létre a 20. század elején,hogy legyen egy olyan márka, ami olyan autókat gyárt, ami elérhető szinte bárki számára.
Ez így is volt, a Volkswagen egészen a 90-es évek legelejéig népautó volt.Utána kezdett ebből kinőni.
Megvette a Skodát, Seatot, így azok váltak a népautókká.A Volkswagen maga pedig több lett, mint egy népautó, ez az árán is meglátszik.
Én hasonlót látok a Renault-Daciánál is, csak más a folyamat.
Én emlékszem az első új generációs Daciákra, borzalmasak voltak, kívülről csúnyák voltak, a belcsen is valami hihetetlenül gagyin nézett ki, látszott rajta,hogy "Tesco gazdaságosan" olcsó.De tényleg olcsó is volt.
De, a motorkínálat is Renaultokból kikukázott konstrukció volt.
Aztán, azóta sokat fejlődött az a márka,a mostani modellekben sokkal jobb az anyagminőség, jobb motorok választhatóak hozzá,több extra, jobban felszerelhetőek.
Viszont, az árakon is emeltek.
Ha megnézzük az új Dustert, egészen pofás lett (de azokat a szörnyű ajtókilincseket elfelejthetnék végre).
De, maga az anyamárka, a Renault is jobbá vált.
Ha már VW szapulás?
Az 1.6 és 2.0 CRDTDI-kel mi a gond a VW-nél? Elmondom én, semmi, sőt, a legmegbízhatóbb dízelmotorok között vannak a piacon. A TSI-k 2012 után szintén hibátlanok, több millió TSI motorral szerelt autó gurul az utakon, de ugye az emberekhez mindig csak a rémhírek jutnak el.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!