Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Stop tábla és nem szinkronizál...

Stop tábla és nem szinkronizált egyes fok?

Figyelt kérdés

A stop tábla lényege hogy egyesben gurulj.


Vagyis azèrt kell megállni hogy egyesbe tudj váltani?

Gondolok én itt azokra az időkre mikor nem volt szinkronizálva az egyes fokozat.

Ezèrt hozták létre a stop táblá, hogy visszakeljen váltani egyesbe, amit csak àllva vagy duplakuplungal tudsz?


2018. febr. 2. 21:38
1 2
 1/13 anonim ***** válasza:
100%

"A stop tábla lényege hogy egyesben gurulj."


Meglepetve olvasom.

2018. febr. 2. 21:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/13 anonim ***** válasza:

"A stop tábla lényege hogy egyesben gurulj."


'ppádfaccát :D


A stoptábla a magyar kreszben " Állj, elsőbbségadás kötelező!" néven szerepel - a többiben is.

Ugye nincs jogsid? :D

2018. febr. 2. 21:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/13 A kérdező kommentje:

De van.


De nem értem. Végső celja hogy úgy adj elsobbseget hogy egyesbe kerul az auto.


Nem erted a gondolatmenetem

2018. febr. 2. 21:48
 4/13 anonim ***** válasza:
100%

Nem, nem ez a célja.

Egy fokozatmentes váltós autóval vagy egy lovaskocsival is meg kell állni a stop táblánál.


Az a lényege a stop táblának, hogy a védett úton haladókat ne téveszd meg a sebességeddel, továbbá, hogy biztosan meggyőzödj róla, hogy szabad az út.

2018. febr. 2. 21:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/13 anonim ***** válasza:
100%
Szerintem a kettőnek semmi köze egymáshoz.
2018. febr. 2. 21:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/13 anonim ***** válasza:
0%
A stop tábla a legfeleslegesebb dolog, semmi értelme. Ráadásul gyakran olyan helyre rakják ki, ahol ez különösen igaz, mert jól belátni a kereszteződést. Ha elsőbbséget kell adnod, úgyis olyan sebességgel közelíted meg a kereszteződést, hogy fel tudd mérni a forgalmat, és ha szükséges, meg is állsz.
2018. febr. 2. 22:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/13 anonim ***** válasza:
100%
6-os,a Magyar kreszben felesleges,mert úgysem tartják be. Van egy nagyon hasonló szituáció,amikor a kereszteződébe elsőbbségadás kötelező táblát tesznek,húznak egy vonalat,és a vonal elé útburkolati jellel szintén felfestik az elsőbbségadás kötelező táblát. Ilyenkor,ha elsőbbséget kell adni és azt csak megállással lehet,akkor szintén a vonal előtt kellene megállni,mint a stop táblánál. Ez azért van,mert a kereszteződés sajátossága miatt,egy teherautó,vagy egy busz csak akkor tud az útról lefordulni,ha az elsőbbségre kötelezett jármű,megáll a vonal mögött,legyen az egy Stop tábla,vagy egy fent említett útburkolati jellel ellátott elsőbbségadás tábla. A másik,azt helyesen leírták,hogy nehezebben belátható útkereszteződésben rakják ki,hogy a jármű vezetője állóhelyzetben biztonságosabban meg tudja adni,az esetleges elsőbbséget. Na ezt azért kell komolyan venni(vagy kellene), mert elhiszem,hogy mindenki Hamiltonnak hiszi magát az úton,és azt hiszi, hogy ilyenek a képességei,de a kresz pontosan leírja,hogy kik vezethenek járművet,és ebbe beletartozik a 81 éves nagybátyám is,aki fiatalkorában még nagyon jól vezetett,de sajnos mára egy kicsit tompábbak a reflexei. DE ETTŐL MÉG BIZTONSÁGOSAN VEZET. A sebességkorlátozó táblát is sokan feleslegesnek tartják,de az is ki van számolva, hogy megfelelő műszaki állapotú autóval,egy átlagos autóvezető,átlagos autóval milyen sebességgel tud azon az útszakaszon ,vagy kanyarban biztonságosan haladni. Tudom,hogy ez sok járművezetőnek snassz,és hiúsági kérdést okoz a megengedett sebességgel vezetni, de előbb utóbb ez is változni fog
2018. febr. 2. 22:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/13 anonim ***** válasza:
7: Ezek a dolgok így működnének ideális esetben, a gyakorlatban viszont nem így alkalmazzák. Rengeteg indokolatlan stop és korlátozó tábla van. Nagyon sok belátható kereszteződésben található stop tábla van, máshol pedig valóban beláthatatlanban sima elsőbbségadás kötelező. A felfestett vonalnak valóban megvan az értelme, de egy épeszű ember amúgy is visszább áll meg, ha látja, hogy nagyobb jármű készül befordulni. Akinek nincs elég esze hozzá, az szerintem a vonalat is figyelmen kívül hagyja. Szerintem minden kereszteződésnél önállóan fel lehet mérni, hogy mi az a sebesség, amivel úgy meg lehet közelíteni, hogy fel tudjuk mérni a keresztező forgalmat, és ebbe beletartozik az is, hogy megállok, ha szükségét látom. Szerencsére azért nem bevett gyakorlat, hogy stop táblánál büntessenek a rendőrök, de hallottam már ilyet.
2018. febr. 3. 10:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/13 anonim ***** válasza:

" A stop tábla lényege hogy egyesben gurulj. "

Megint változott a kresz?

2018. febr. 3. 13:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/13 A kérdező kommentje:

Nem.

Arra probálok kilyukadni, hogy a stop táblánál azért kell megállni elsőbbségadasnál hogy egyesbe valtva lassan gurlj elorebb es egyesben kanyarodj adott esetben. Nagyobb nyomatek miatt 2 mp alatt 40nel mesz ha baj lenne pl.

No most regen h egyesbe kapcsolj negkellett allni hogy egyest tudj kapcsolni, de mostmar szinkrobizalt az egyes 200 meterre belathato utkeresztezodesben ott a stop tabla, ertelmeteln, lassitja a forgalmat. (Eger-gyongyos utvonalon karacsondnal is ilye va)

Senki sem tartja be azon korulmeny kozt, ahol belathato. Ha meg sima tabla van, akkor megallsz ugyis ha nem latod be.

Szoval olyan mindegy....

2018. febr. 3. 14:29
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!