Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Egy új 12 milliós Toyota-t...

Egy új 12 milliós Toyota-t olcsóbb fenntartani mint egy új 12 milliós BMW-t?

Figyelt kérdés
Vagy ez a "prémium szegmensnél minden sokszorosba kerül" dolog csak a régebbi legalább 10-15 éves használt modellekre igaz?
2018. jan. 24. 19:44
1 2
 1/11 anonim válasza:
A BMW-nel kb 30-40% dragabbak a kopo alkatreszek,munkadij.Garancia utani javitasok pedig minimun duplaja mint a Toyotanal.
2018. jan. 24. 20:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/11 A kérdező kommentje:
Akkor ki lehet jelenteni hogy egy 2018-as Toyota Landcrusier-nek olcsóbb lesz a fenntartása mint egy 2018-as BMW 3GT-nek?
2018. jan. 24. 20:17
 3/11 anonim ***** válasza:
Ebben teljesen biztos lehetsz. A BMW talán valamivel komfortosabb, egyesek szerint szebb is (talán ezért sokszor drágább is), viszont minőségben (műhelystatisztikák) nagyon messze vannak egymástól.
2018. jan. 24. 20:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/11 anonim ***** válasza:

Egyrészt a LandCruiser az nem 3-as kategória.

Másrészt ez szerintem mindkettőnek csak az alapára :D


Amúgy a Toyota márkakereskedés óradíja és mondjuk a Wallis óradíja nem nagyon fog eltérni egymástól. Garancia idő alatt az összes szervizt ott kell(ene) csináltatni, nem hiszem, hogy akár egy forint eltérés is lesz a kettő között.


Ez a prémium szegmensben minden sokszorosába kerül ez is hülyeség. Az ugyanolyan megoldások a nem prémium autóknál is ugyanannyiba kerülnek.

2018. jan. 24. 21:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/11 anonim ***** válasza:
Azonos feltételek mellett az első 4év/150e km nél nem hinném hogy érdemi különbség lenne a két autó szervizeltetésénél.
2018. jan. 24. 21:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/11 anonim ***** válasza:
Ez igaz, a technológia mindenhol ugyanannyiba kerül. Egy középkategóriás kocsiban viszont nem lesz soklengőkaros vagy pszeudo-mcpherson felfüggesztés, egyszerűbb a befecskendezés, kevesebb az elektronika, és mivel kicsit lassabb a fejlesztés üteme, több idő van rendesen kidolgozni az egyes rendszereket. tdk ebből adódik az a tény, h az autók megbízhatósága a prémiumfaktorral fordítottan arányos.
2018. jan. 24. 21:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/11 anonim válasza:
Nekem az 525xd-re hatso fekbetet/tarcsa 180e-be kerult,mig anyam rav4-re 80e.Olajcsere,szurok 120,mig a toyotanal 70.
2018. jan. 24. 21:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/11 anonim ***** válasza:

"Nekem az 525xd-re hatso fekbetet/tarcsa 180e-be kerult"


Ugyanez Textarból a Bárdiban 60 000 :D

2018. jan. 24. 22:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/11 anonim ***** válasza:
Rav4 és 525D pont egy kategória... :)
2018. jan. 25. 09:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/11 anonim ***** válasza:

Toyota biztos , hogy olcsóbb, még ha Lexus vs BMW-t nézzük is.

A Toyota nagyon ritkán romlik el...

2018. jan. 31. 15:33
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!