Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Miért van az, hogy Simsonon...

Miért van az, hogy Simsonon nincs alapjárat hidegen?

Figyelt kérdés
Tehát melegen van, meg jól lehet állítani, de hidegen beindítom, kis fordulaton húzom neki, hogy ne kopjon annyira és pont hogy nem fullad le. A másik az, hogy honnan tudom, hogy fúratni kell a hengert? Mert számomra kicsit könnyű letolni a berugókart, de érezni, hogy van benne kompresszió. Kompresszió mérőm nincs.

2018. jan. 19. 18:05
 1/8 anonim ***** válasza:
Hidegen nem is lesz, csak szívató val. Ahogy melegszik, elkezd csökkenni az alapjárat, ilyenkor óvatosan kezd visszább venni.
2018. jan. 19. 20:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 A kérdező kommentje:
Akkor miért van az, hogy MZ-nél beindítják hidegen és már van is.
2018. jan. 19. 21:13
 3/8 anonim ***** válasza:

Simson hideg inditása a következőképpen helyes, gyújtás nélkül a szívatóra teljesen ráhúzva kétszer határozottan rá kell rúgni a berúgókarra, majd a gyújtást ráadva határozottan rá kell rúgni a berúgókarra a motor akár gázadás nélkül is el kell indúljon. néhány másodperc után a motoron visszatolható a szivató az alapjárat beáll.

Alapjáratot minden esetben meleg motornál kell beállítani!!!!

Helyes üzemanyag és gyújtás beállítás mellett igaz!

Ha a motor helytelenül van beállítva akkor ez az inditási mód sérül és gázadással korigálni kell.

A motor szimering hiba esetén is nehezen fog indulni és beállni az alapjárat.

Kompresszió tesztet legjobban úgy lehet megnézni, hogy motorolajat teszünk a gyertyanyíláson keresztül a hengerbe lenyomjuk a berúgókart és visszahelyezve a gyertyát ellenőrizzük a motor indítását. Ez a teszt csak arra jó, hogy a nehezen induló motorhibát vizsgáljuk, hogy nem -e a kompresszió hiba okozza. Különben mindenképpen kompresszió mérőre van szükség, melyet a gyertyahelyre becsavarva tudjuk mérni a kompresszió értékét.

2018. jan. 20. 19:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 A kérdező kommentje:
Köszönöm szépen! Nekem általában 1 rúgás szivatóval, majd egy határozott rúgás és be is indul, de rájöttem, hogy szivatóval csak csínján kell bánni, mert különben teleköpi a gyertyát. Ezt a kompressziós dolgot valószínűleg majd kipróbálom.
2018. jan. 20. 20:31
 5/8 A kérdező kommentje:
Kipróbáltam azt az olajos komoressziómérős dolgot. Kivettem a gyertyát, raktam bele egy csepp Shtil motorolajat, de a gyertya menete falán folyt le, majd gyertyát belraktam, és második rúgásra beindult, majd leállt. Ezztán vagy 3.-4. rúgásra indult és szépen pörgött. Ez jót jelent?
2018. jan. 21. 11:09
 6/8 anonim ***** válasza:
Neked biztos, hogy kritikus kompresszó problémád nincs, lehet hogy egy kicsit több üzemanyagot kap, vagy a hidegindító fúvóka túl nagy méretű. Ezek tényleg elhanyagolhatók.
2018. jan. 21. 16:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 A kérdező kommentje:
Most raktam bele másik gyertyát és pöcc röff indul. 1-esbe gurultam vele 1-2 kört itt az udvaron. Leállítás után egy kicsit fura szagot éreztem. Nem benzinszag volt, hanem inkább égett valami. Vagy eleve ilyen szaga van a 2T-nek? Én kuplungra gyanakodtam. 16-oa lánckerék van rajta ha ez számít is valamit.
2018. jan. 21. 17:14
 8/8 Krómgyűrű ***** válasza:

Szia!

Ha gyári 50ccm-es henger van rajta, akkor nehezen bírja el a 16-os lánckereket. Sok az neki. 14-15-ös lánckereket ajánlom.

És igen, ha büdös és égett szagot érzel, az lehetett a kuplungod is, ha például csúsztattad vagy hasonló.

2019. nov. 9. 16:01
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!