Mitől lehet az állandó alapjárat problémám?
Amikor vettem az autót (1.2-es 2001-es Bravo) az alapjárata borzasztó rossz volt. Egy nagyon jó szakember megoldotta a problémám az alapjárati motor finomhangolásával, néhány hónapig nem is volt így gondom. Utána viszont kezdődött a probléma elölről, a motor kinyomott kuplungnál pl egy kanyarban leállt, váltások közben a fordulat 3000-en maradt, stb...
Ekkor a pillangószelep tisztítását elvégeztem, bár alig volt piszkos, de ezután tökéletes lett az alapjárat újabb 2 hónapra. Majd megint kezdődött az ismert probléma, és ez így megy már egy éve. Alig van valami minimális kosz a pillangószelepben, de ha kitisztítom akkor tökéletes lesz az alapjárat.
Járt már így valaki? Mitől lehet ez? Vagy mitől koszolódhat ennyire? Vagy esetleg csak az alapjárati motor beállítása lenne erre "érzékeny"?
Gyújtás esetleg?
Én valami ilyesmire gondolok, amikor ezeket csináltad lehet megpiszkáltad a tárlaton kábelt, jó lett, most megint zárlatos..?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!