Audi a3 8l 1.6-os motor helyere 1.8t? Muszaki hattere erdekel, jogi utat ismerem.
" Ha buksz is néhány százezret, még így is beljebb vagy anyagilag."
Hát még időben és idegben mennyivel beljebb lenne :)
"Már csak azért is, mert ha erősebb motor megy bele, ahhoz a fékrendszert is erősíteni kell."
Hagyjuk már ezt, majdnem ugyanaz a fék mindegyikben :D
"Csak a széria kiviteleket nézve. 1.6os motorral elöl tárcsa hátul dob, de már a 2.0 motorral elöl hátul tárcsa."
Nem tudok róla, hogy az A3 készült volna dobfékkel. Az elöl tárcsa, hátul tárcsa még az 1.6-is :D
Elől két méretű tárcsa van: 256mm és 280/288mm. Az S3hoz volt 312mm-es.
Az 1.8T is készült 256-os tárcsával, ahogy az 1.6-is. :)
"Több ló megfékezésére izmosabb technika kell fék terén is. "
Mivel lesz nagyobb lendülete a kasztninak +50 lóerő esetén? Mi lesz a különbség ugyanazzal a fékkel ugyanúgy 150km/h sebességnél egy vészfékezéssel a 100 és a 150 lovas motornál? Hát bizony semmi :)
Persze, ha b*szni akarod neki, meg pályára vinni és sokat akarod intenzíven talpalni a féket akkor nyilván kell sőt szükséges az S sok dugattyús nyerge és a fúrt-mart 312-es tárcsa. Utcai körülmények között totál mindegy, nem tudsz annyival gyorsabban menni az 1.8T-vel, hogy a féken bukj el.
"Ha egy gyárilag 100 lovas autóba bele dobsz egy 200 lovas motort, majd zavargatod, hamar rájössz, hogy a féket és a futóművet se kéne békén hagyni"
A 8l motorja 150ló. Attól, hogy jobban gyorsulna akár egy 200 lovas motorral még nem jelenti, hogy közúton 240-nem fogod küldeni.
Persze bármilyen értelmes érvet szívesen elfogadok :)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!