Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Audi a3 8l 1.6-os motor...

Audi a3 8l 1.6-os motor helyere 1.8t? Muszaki hattere erdekel, jogi utat ismerem.

Figyelt kérdés

#Audi #1.6 1.8T Turbo
2018. jan. 18. 12:10
 1/8 anonim ***** válasza:
Hülyeség. Amennyiből kihozod az egészet, bőven vehetsz egy másik vasat az említett 1.8 turbo motorral. Hacsak az adott autó nincs hozzád nőve 😀
2018. jan. 18. 12:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 D. Brasco ***** válasza:
Minden téren jobban jarsz meg olcsobb lesz a mutatvany ha eladod a mostani es veszel egy 1.8T-t
2018. jan. 18. 13:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 anonim ***** válasza:
Soha nem értettem meg az ilyet. Ha 1,8-ast szeretnél akkor vegyél egy 1,8-ast. Tényleg sokkal olcsóbb így, mint ha kicserélnéd a komplett hajtást az autóban. Add el az autót, majd vegyél egy 1,8-ast. Ha buksz is néhány százezret, még így is beljebb vagy anyagilag.
2018. jan. 18. 15:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 anonim ***** válasza:

" Ha buksz is néhány százezret, még így is beljebb vagy anyagilag."

Hát még időben és idegben mennyivel beljebb lenne :)

2018. jan. 18. 21:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 anonim ***** válasza:
Na az tuti. Már csak azért is, mert ha erősebb motor megy bele, ahhoz a fékrendszert is erősíteni kell. Meg hogy hivatalos legyen, kell átépítési engedély. Ha van gyárilag az adott motorral, akkor inkább autócsere. Ilyen átalakítási procedúrába (műszaki és papírmunka) akkor érdemes belevágni, ha valami extrát akarsz, például Opel Corsa MV6-os motorral (Omega volt ezzel szerelve, Cirsa gyárilag soha). De ha egy igazi "sleeper" guruló koporsó a vágyad, akkor az Audival rokon VW palettáról van neked való. GOLF III VR6, 24 szelep, 192 ló. Na az büntet...
2018. jan. 19. 18:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 anonim ***** válasza:

"Már csak azért is, mert ha erősebb motor megy bele, ahhoz a fékrendszert is erősíteni kell."


Hagyjuk már ezt, majdnem ugyanaz a fék mindegyikben :D

2018. jan. 19. 20:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 anonim ***** válasza:
Azért erre ne vegyél mérget. Csak a széria kiviteleket nézve. 1.6os motorral elöl tárcsa hátul dob, de már a 2.0 motorral elöl hátul tárcsa. A mégerősebb verzióba meg nagyobb a tárcsa, nagyobbak a betétek, több dugattyú nyomja őket a tárcsára, lyuggatott tárcsa biztosítja hogy ne forrjon fel a fék, és még sorolhatnám. Több ló megfékezésére izmosabb technika kell fék terén is. Ha egy gyárilag 100 lovas autóba bele dobsz egy 200 lovas motort, majd zavargatod, hamar rájössz, hogy a féket és a futóművet se kéne békén hagyni
2018. jan. 20. 18:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 anonim ***** válasza:

"Csak a széria kiviteleket nézve. 1.6os motorral elöl tárcsa hátul dob, de már a 2.0 motorral elöl hátul tárcsa."


Nem tudok róla, hogy az A3 készült volna dobfékkel. Az elöl tárcsa, hátul tárcsa még az 1.6-is :D


Elől két méretű tárcsa van: 256mm és 280/288mm. Az S3hoz volt 312mm-es.


Az 1.8T is készült 256-os tárcsával, ahogy az 1.6-is. :)


"Több ló megfékezésére izmosabb technika kell fék terén is. "

Mivel lesz nagyobb lendülete a kasztninak +50 lóerő esetén? Mi lesz a különbség ugyanazzal a fékkel ugyanúgy 150km/h sebességnél egy vészfékezéssel a 100 és a 150 lovas motornál? Hát bizony semmi :)


Persze, ha b*szni akarod neki, meg pályára vinni és sokat akarod intenzíven talpalni a féket akkor nyilván kell sőt szükséges az S sok dugattyús nyerge és a fúrt-mart 312-es tárcsa. Utcai körülmények között totál mindegy, nem tudsz annyival gyorsabban menni az 1.8T-vel, hogy a féken bukj el.


"Ha egy gyárilag 100 lovas autóba bele dobsz egy 200 lovas motort, majd zavargatod, hamar rájössz, hogy a féket és a futóművet se kéne békén hagyni"


A 8l motorja 150ló. Attól, hogy jobban gyorsulna akár egy 200 lovas motorral még nem jelenti, hogy közúton 240-nem fogod küldeni.

Persze bármilyen értelmes érvet szívesen elfogadok :)

2018. jan. 21. 00:15
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!