SZerintetek mi lehet a gond? 2.5 tdi motor! 2004-es.
Tapasztalat: Erős gázadásra a fordulat normálisan felpörög, viszont rángatva gyorsúl. Lejtön felvált a váltó és motorfék ahogy felpörög elkezd rángatni. Vezérlés csere elött nem tapasztaltam ezt, de nem hiszem, hogy ez lenne a ludas, de 1 hét mulva megnézetem.
Üzemanyag szürő volt cserélve.
Motordiag alapján padlogáznál 10% kevesebb üzemanyagot kap az elvártnál, viszont motorféket ez nem magyarázza meg.
Szerintetek? 390k KM. ELső tülajdonos én vagyok!





Audi ez vagy mi?
Azt mondod vezérléscsere előtt nem tapasztaltad ezt, akkor 1000%, hogy ott rontották el. A 2.5 TDI-nél majdnem mindig elbass*ák a vezérléscserét, eszméletlen nehéz kicserélni, sokszor profi szerelők is elrontják ennél a motornál, hallottam történeteket. Lehet jobb lett volna hozzá sem nyúlni. Tiptronicos, vagy multitronicos? A motor nem megfelelő működésénél normálisnak tekinthető az is, hogy össze-vissza váltogat.










Ááá, ez multitronicos? A multitronic hibáját az is szokta okozni, hogyha a motor kicsit elgyengül. Akkor a váltó próbálja úgymond kompenzálni az erőhiányt, ez pedig hamar tönkrevágja.
Írtad ugye, hogy amúgy is van egy kis teljesítményvszteség, simán lehet hogy ez tette tönkre a váltót. Szóval majd a motorra is rá kell nézni mindenképpen.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!