1.7 dti vagy 1.4 twinport? Melyik a jobb választás? Valamin max 130as tempóig melyik "dinamikusabb" nem visszakettő padlógázzal?
Ezek a dízelek úgy tudom, hogy rengeteg pénzt be tudnak nyelni, ha gond van velük. Viszont ha nem akarsz visszaváltogatni, akkor az lesz a dinamikusabb, mivel egy turbódízel mindig alacsonyabb fordulaton adja le a nyomatékát, mint egy szívó benzines.
Az is kérdés, hogy hogy használnád, mekkora távokon, mekkora éves futással. A dízel inkább akkor éri meg, ha sokat mész, mert akkor ki tudja termelni a költséges javítások árát. Rövid távokon a dízel nem tud bemelegedni, ezért városi használatra inkább benzinest érdemes venni.
Ez az isuzu dìzel. Azokkal gond nincs.
Chiptuningal szeretnèm 90-100paciig felnyomni.
A váltó hosszú benne. Jól lehet pályázni
Ha már eleve kevés a teljesítmény akkor mi a francért nem olyat veszel ami elég erős neked?
Tuningpárti vagyok, de 15 éves autót megvenni és élből chippelni kb semmi értelme. Vegyél 1.6-ost, vagy 1.8-ast és kész
1.7CDTI és 1.4 twinport között van összehasonlítási alapom. Ég és föld a kettő dinamizmus szempontjából! Ha pl a klíma is be van kapcsolva, akkor ez fokozottan igaz. Az 1.4 szívó benzin konkrétan nyáron klímával 3 fővel enyhe autópályás emelkedőn (tehát nem hegyi szerpentinen!) 130km/h-nál padlógázon is lassul visszaváltás és motorbőgetés nélkül. Míg az 1.7 ugyan ilyen feltételek mellett azonnal kilő.
Igaz a régi adagolós 1.7DTI-hez sosem volt szerencsém, lehet annál nem olyan nagy a különbség.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!