Gyűrűzés vagy más lesz a baj?
Sziasztok ! Van egy 2001-es VW polom ami gázadásra .es ha egyhelyben járó motorral állok vele akkor igencsak füstöl és iszonyat büdös . Azt hogy hengerfejes már kizártuk mivel a vizet nem eszi. Először azt hittem szelepszár szimeringes de állítólag akkor gáz elvételnel kellene füstölnie, viszont ha gyűrűs akkor ugye a teljesítményebol is bőven veszítenie kellene . Amikor az autó szerelőm kuplungot cserélt rajta teljesen kivolt akadva hogy egy deka kompresszio nincs a motorban és mégis úgy megy mint akit segbbe rugdostak . És én is tapasztalom hogy túlon túl tesz a többi 1.4esen
Valakinek valami tipp hogy feleslegesen ne kelljen szetszedni a motor teret ? Az autó szépen ketyeg semmi beteg hangja nincs,pörög is mint a fagyi gép de még is füstöl mint a gyár kemény .
Előre is köszönöm a segítséget :)
Én gyűrűzni akkor szoktam régen, amikor nagyon zabálja az olajat.
De annak meg sok értelme nincs, mivel már kopott a henger is, tehát hamar megeszi a gyűrűket is.
Ha meg nem kopott a henger, nem kopott a gyűrű sem, hacsak nem valami gagyival rakták össze. Bár olyan meg alig van, a legolcsóbb gyűrűk is nagyon jók már.
Pl Goetze, szakalmetal gyűrű között alig van különbség.
Szóval ha nem vészesen eszi az olajat, hagyd a francba.
Ha ilyen 1 liter/1000km olajat zabál, akkor meggondolandó.
Én gyűrűzni nem fogok többet, inkább keresek egy blokkot, hengerfej nélkül, ott legalább látom, mi az ábra.
Inkább sok üzemanyagot kap a verda, az lehet a baj.
Mellé meg szarul zárnak a szelepek.
"egy deka kompresszio nincs a motorban"
Valójában itt a válasz a kérdésedben.
Az elsőnek írom:
Manapság már olyan anyagokból készítik a hengereket, hogy 4-500e km alatt sem kopnak el (benzines). Ennyi idő alatt viszont a gyűrűk, dugók és a csapágysorok elkopnak. Gyakorlatilag ezek cseréjével egy új motort lehet csinálni.
Igen? Pár blokkot tudok mutatni hátul a kertben, ami "nincs elkopva" pár 100e futásteljesítménnyel(dízel)
Manapság meg pláne nem buli minőségi blokkokat gyártani, mivel ez az utolsó az autóban, ami megadja magát.
Előbb fordul fel a motorvezérlő, befecskendezők, érzékelők, stb.
" kivolt akadva hogy egy deka kompresszio nincs a motorban és mégis úgy megy mint akit segbbe rugdostak"
Ejha! Lehet az is hogy nem jó dolog a nagy kompresszió mert visszafogja a motor teljesítményét?.. :O
Az a deka kompresszió tutira azt jelentette, hogy alacsony, nem azt, hogy nincs.
Jó lenne tudni, hogy mennyire xar az a kompresszió.
Mert szerintem csak a betapadt olajlehúzó gyűrűktől füstöl. Meg akkor qrva vastag olajfilmen úszik a dugó, el is hiszem ,hogy jobban pörög.
Ha annyira xar lenne az a kompresszió, akkor nem menne az olyan jól, agyonbuzerált üzemanyag-adagolással sem.
Apropó, fogyasztás?
Kartergáz?
Olajfogyás?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!